Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Någon som vet om det om det går att köpa provflaskor på schampo någonstans? Har inga specifika krav på märken, men helst utan parabener och sånt där... Jag har sådana himla problem med att hitta ett schampo som passar mitt hår, har skänkt bort flera flaskor, andra står jag ut med, men det är drygt och jag har liksom inte ekonomi att köpa nytt schampo varannan vecka tills jag hittar något som funkar...
 
Någon som vet om det om det går att köpa provflaskor på schampo någonstans? Har inga specifika krav på märken, men helst utan parabener och sånt där... Jag har sådana himla problem med att hitta ett schampo som passar mitt hår, har skänkt bort flera flaskor, andra står jag ut med, men det är drygt och jag har liksom inte ekonomi att köpa nytt schampo varannan vecka tills jag hittar något som funkar...

Kolla på Lyko, har köpt småflaskor av Maria Nilas produkter där men det är några år sedan så jag vågar inte lova att det finns kvar :up:
 
Någon som vet om det om det går att köpa provflaskor på schampo någonstans? Har inga specifika krav på märken, men helst utan parabener och sånt där... Jag har sådana himla problem med att hitta ett schampo som passar mitt hår, har skänkt bort flera flaskor, andra står jag ut med, men det är drygt och jag har liksom inte ekonomi att köpa nytt schampo varannan vecka tills jag hittar något som funkar...
Lush brukar också erbjuda prover på sina produkter, åtminstone i butik! :)
 
Tack! Jag är lite rädd för Lush personalen för de brukar vara så aggro-på-säljiga, :o men får väl ta mig i kragen och tvinga mig dit.
Jag känner exakt likadant så jag brukar aldrig gå dit, men jag minns att jag fick prover första (och hittills enda) gången jag var där så det var det första jag kom att tänka på när jag läste ditt inlägg :p
 
Är så trött på blöta fötter så nu blir det gummistövlar! Har beställt dom här.
Visa bifogad fil 26489

Blev även ett par svarta Dr Denim jeans med hög midja, hade gärna köpt fler men är osäker på storleken, så får prova dom först.

Stövlarna får :down: Jag tycker inte jag har så breda fötter men de här var faktiskt för smala (trodde gummistövlar ändå gjordes rymliga..) och långa. Får stå och samla damm.
Men jeansen var perfekta, så blir fler såna.
 
Idag gick jag på konstrunda på gallerier och köpte det jag kollat ut;
En robot i keramik av Emil Österholm
 

Bifogade filer

  • 20190323_004255.jpg
    20190323_004255.jpg
    201,6 KB · Visningar: 84
Två litografier av Angelica Wiik. Jag har länge tittat på hennes tavlor men ny hittade jag en serie som jag blev helt förälskad i. Ett gäng med instrument och sköna personer och med lite känsla av burlesque, glitter.
 

Bifogade filer

  • 20190323_004701.jpg
    20190323_004701.jpg
    499,9 KB · Visningar: 83
Idag har jag shoppat en ryggsäck! Lite läskigt, för nu måste den användas också och tanken är att ge mig ut på helgvandringar med hundarna. Tidigare har jag bara tagit dagvandringar där jag utgått från någon stuga eller liknande. Är iaf mycket nöjd. Provade flera ryggsäckar förra veckan och den som var bekvämast då provade jag idag igen, men den var direkt obekväm jämfört med den jag nu köpt, som dessutom är lila ( :love: ) och var på rea.
20190324_134636.jpg
 
Idag har jag shoppat en ryggsäck! Lite läskigt, för nu måste den användas också och tanken är att ge mig ut på helgvandringar med hundarna. Tidigare har jag bara tagit dagvandringar där jag utgått från någon stuga eller liknande. Är iaf mycket nöjd. Provade flera ryggsäckar förra veckan och den som var bekvämast då provade jag idag igen, men den var direkt obekväm jämfört med den jag nu köpt, som dessutom är lila ( :love: ) och var på rea.
Visa bifogad fil 27126

Åh vad roligt! Ska planera in flera helgturer med hundarna framöver med.
 
Någon som vet om det om det går att köpa provflaskor på schampo någonstans? Har inga specifika krav på märken, men helst utan parabener och sånt där... Jag har sådana himla problem med att hitta ett schampo som passar mitt hår, har skänkt bort flera flaskor, andra står jag ut med, men det är drygt och jag har liksom inte ekonomi att köpa nytt schampo varannan vecka tills jag hittar något som funkar...
Vi har en hårbutik som heter "Vacker" som är en kedja och finns på ett par olika ställen. De har en del småflaskor i schampoo och är även väldigt generösa när det kommer till prover.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 342
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 417
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp