Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Fungerade allt bra med att beställa därifrån? Har du beställt förut? Jag har sett att de har lite saker som jag är intresserad av, men känner inte till butiken sedan tidigare och blir därför lite tveksam till om jag vågar beställa eller inte.

Det funkade jättebra. Jag mailade och frågade dem om kläderna och fick trevligt svar jättesnabbt. Leveransen var också supersnabb. Kläderna känns bra, jag har dock inte provat cykla i dem än. Det var första gången jag beställde därifrån.
 
Nya brillor inför semestern som snart inträder

27583
 
Har länge spanat på en Garmin Fenix 5S
Och idag slog jag till. Ser det som en present till mig själv efter en jobbig vinter, som nu äntligen är över och allt nu ser ljust ut igen.
En klocka som har massor med bra funktioner som jag bla har bra nytta av i mitt jobb.

Snygg är den också!

27810
 
Jag känner med dig, älskar värme, men hatar sommarkläder. Jobbig kombination...
Är inte det en bra kombination? Om du har varma kläder på dig redan på våren så blir det ju snabbt att det känns varmt? :D
/fryser större delen av året eftersom jag envisas med att försöka ha svala sommarkläder så fort det blir +10 ute...
 
Försöker hitta ett par ullbyxor i typ samma modell och gärna liknande mönster eller en dov grön färg. Någon som har något tips?
28103
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 760
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 655
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 627
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 943
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp