Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Ja, det gör det. :) Det är en skogsdunge åt ena hållet och öppna fält åt andra hållet. Det finns hus runt omkring (t.ex. på andra sidan skogsdungen), men eftersom alla tomter däromkring är sketastora så blir det inte direkt tätt mellan husen.

Åh vad skönt!

Jag bor i lägenhet men nu när solen och värmen har börjat komma så längtar jag verkligen efter något på landet så att jag kan sitta ute och njuta medan hunden kan leka på en stor tomt. När får ni flytta in?
 
Jag har beställt ett nytt skal till mobilen. Annat märke den här gången. Har haft lifeproof i två år men vet inte om jag sliter extra mycket då jag behöver köpa nytt vvarje 3-6 månader och de kostar nästan 700kr liksom.

Nu har jag beställt ett annat märke som är halva priset. Hoppas dock att kvalitén ändå är samma som lifeproof även om jag inte är imponerad....


Edit: kul när dessa trådar ligger _nästan_ i led :rofl:

Screenshot_20190414-093627_Chrome.jpg
 
Åh vad skönt!

Jag bor i lägenhet men nu när solen och värmen har börjat komma så längtar jag verkligen efter något på landet så att jag kan sitta ute och njuta medan hunden kan leka på en stor tomt. När får ni flytta in?

Lägenhet är ju himla soft på vintern! Inget att ta hand om som kräver att man går ut, ingen snö att skotta, ingen halka att bekämpa. :D Jag hoppas dock att första vintern kommer bli toppen ändå pga nyhetens behag. :D

Som det ser ut nu blir det första november, men det kan bli tidigare om säljaren hittar något nytt och vi får sålt vår lägenhet innan dess. :)
 
Jag har inte shoppat något än, men jag hade velat ha ett par ordentliga skor att ha i sommar... (känns som om jag har det här problemet varje sommar? Men måste sluta med att jag gått i skitskor ändå sen för jag har då inga ordentliga...??) ... har googlat mig fram och fastnat lite för dessa, vad tror ni om de här? Det låter väl bra? Någon som kanske t om har och kan säga bu eller bä?
 

Bifogade filer

  • scholl.png
    scholl.png
    48,5 KB · Visningar: 107
Jag har köpt en sopsäck! Eller ja, det var som jag beskrev den för min mor iaf :angel: I själva verket är det en klänning från HM, men jag köpte medvetet en som är några storlekar för stor för att ha som mysplagg när jag är hemma. Resultatet blir att den ser ut som en sopsäck, ungefär.
Såhär är den tydligen tänkt att se ut:
hmgoepprod
 
Nu har jag beställt nya shorts :nailbiting: Jag älskar shorts, men har inga riktigt bra. Jag vill ha slitstarka friluftsshorts, är så förbannat less på stela jeansshorts som ändå aldrig har bra fickor eller på något sätt alls är praktiska.

Så:
15570w91_vanadis-2.0-shorts-ws_brush-green_0011396203911.jpg

15570w91_vanadis-2.0-shorts-ws_brush-green_004-128098007.jpg


Och ett par som visserligen inte har bra fickor, men som verkade tokbra i övrigt:
8627-11523_0.jpg
 
29133


Låga canvasskor! Har ett par likadana fast m högt skaft och de började kännas lite för höstiga eller nått åt det håller..
 
Jag fortsätter på mitt second hand spår - hittade denna fantastiska klänning från Whistles, som sitter perfekt och till en bråkdel av orginalpris för £25!
Ser lite formlös ut men är figursydd. Perfekt till framtida bröllop eller jobbevent!
 

Bifogade filer

  • 15569688972378354015445195348612.jpg
    15569688972378354015445195348612.jpg
    107,5 KB · Visningar: 121
Åh, så somriga!

JJa, och gul är min favoritfärg så dom blir nog perfekta. :)

Den väskan har jag också, sedan flera år. Klarar inte att byta ut den :D

Vad skönt att läsa!
Funderade länge fram och tillbaka över den, men tillslut tog hjärtat över och jag köpte den. Den verkar ha en så bra design och jag som inte gillar dragkedjor passar den perfekt.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 341
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 417
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp