Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Idag anlände hälften av de kläder jag hade beställt från redbubble :D:angel: Jag är lite osäker på storleken men problemet är ju att jag är kort och bred, så jag skulle behöva vika upp dem egentligen 🤔
30506
 
30510

Den första är en storlek mindre än de andra. Nästan så att den ser bättre ut ... Men jag vet inte om jag orkar skicka tillbaka alla tre, känns inte så miljövänligt heller då de är specialbeställda och jag tror inte att de kan sälja dem igen ... Eller jag vet inte vad de gör med returnerade varor.
 
Visa bifogad fil 30510
Den första är en storlek mindre än de andra. Nästan så att den ser bättre ut ... Men jag vet inte om jag orkar skicka tillbaka alla tre, känns inte så miljövänligt heller då de är specialbeställda och jag tror inte att de kan sälja dem igen ... Eller jag vet inte vad de gör med returnerade varor.
Jag tycker alla sitter fint, men jag är ett stort fan av oversize så... Jättetrevliga tryck!
 
Men idag fick jag hem dessa som jag beställt och dem blir det till att returnera.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190529-210714_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190529-210714_Samsung Internet.jpg
    81,1 KB · Visningar: 22
Jag upplevde en smärre kris när jag insåg att jag varken ägde sandaletter eller shorts, och klickade hem lite allt möjligt i någon slags shopping frenzy :nailbiting:

Nude sandaletter :love: Älskar verkligen cunky-trenden som är nu, mycket mer bekvämt att gå i!
QiV6acE.jpg

tB95tC9.jpg


Min mor har ett par liknande, och eftersom hon inte ville sälja sina till mig köpte jag mig ett eget par :p Ursäkta den suddiga bilden, kan säga att märket är Anna Fields och de är supersköna! Precis lagom breda för mig.
j3PYZQI.jpg


Den här var kanske inte jordens mest smickrande, men tyget är lätt och svalt och jag älskar färgen! Köpte en till med lite annan skärning (längre ärm och skjortknäppning)
OtuH8GO.jpg


Jag älskar långklänningar.
CwuKMIo.jpg


Den här är jag lite osäker på? Skall skicka ett par saker på retur, och jag velar på om denna skall tillbaka. Skön modell, men jag trodde nog den skulle vara lite vidare nedtill.. :confused:
JEJwGgh.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 764
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 728
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 678
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 951
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp