Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Råkade köpa nya hörlurar. Det blev ett par in-ear med Bluetooth. Jag är riktigt nöjd!
shopping.jpeg
 
Ok. Hjälp mig nu buke! Jag vill ha nya sandaler, men hittar inte några bra...

Jag vill ha lite tjockare, bekväm sula och tunna(!) band uppe på foten, gärna som går på annat sätt än de sandaler jag har nu med tanke på solbränna osv :angel:

De jag har nu och tycker om är sådana här:
136363918.jpg


Det jag skulle vilja ha är något i den här modellen, men med lika smala band som på mina nuvarande (eller smalare, om det går):
190108427400_001_87e8276be9cc4b98a8fe1206ea1763a7.jpg


Jag vill INTE ha något band/snöre/whatever som går ner mellan tårna eller någon "ring" runt stortån. Inte heller sju miljarder spännen upp på benen. Ett eller två spännen får det vara, de får gärna vara ställbara och de måste som sagt var ha lite tjockare sula så att de är bekväma att gå långt med på hårt underlag.
 
Ok. Hjälp mig nu buke! Jag vill ha nya sandaler, men hittar inte några bra...

Jag vill ha lite tjockare, bekväm sula och tunna(!) band uppe på foten, gärna som går på annat sätt än de sandaler jag har nu med tanke på solbränna osv :angel:

De jag har nu och tycker om är sådana här:
136363918.jpg


Det jag skulle vilja ha är något i den här modellen, men med lika smala band som på mina nuvarande (eller smalare, om det går):
190108427400_001_87e8276be9cc4b98a8fe1206ea1763a7.jpg


Jag vill INTE ha något band/snöre/whatever som går ner mellan tårna eller någon "ring" runt stortån. Inte heller sju miljarder spännen upp på benen. Ett eller två spännen får det vara, de får gärna vara ställbara och de måste som sagt var ha lite tjockare sula så att de är bekväma att gå långt med på hårt underlag.
Tevas tunnaste är nog dessa. Fast där är ju en rem som är bredare.

https://www.outnorth.se/teva/women-...7ozi4gIVCZ7VCh0fhQrAEAkYDiABEgJ0T_D_BwE#Black
 
Jag slog på stort idag och shoppade två par skor, två par kortärmade skjortor och ett par byxor och ett par shorts. Så vad är det med det då, kan man undra? Jo, inget av dem var i min svarta uniformsfärg. Skorna var bruna, ena skjortan knallgul och den andra vit. Byxorna var blå och shortsen randiga. Vart är världen på väg egentligen?

Glömde dock köpa en stor handbagageväska. Jag ska ut och resa snart och verkar ha slarvat bort min bag.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 769
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 798
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 712
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 953
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp