Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Har denna! ÄLSKAR den!!! Nya favoriten! Hade dock ingen vettig bild på den. :D

34068
 
Shoppade mig ett par byxor idag. Förvisso väldigt sköna, men jag vet inte jag om korta människor bör ha såna där väldigt högmidjade byxor 🤔

67296650_2949691845048262_1327953026920480768_n.jpg


Min egen midja sitter lite lägre än vad byxornas midja går, så det känns som att jag inte har vare sig midja eller överkropp och att brösten sitter direkt ovanför höften typ O_o :D men bekväma är de!
 
Jag kan ha råkat shoppa ett till par shorts... Var in på Houdinis outletbutik och hittade ett par jättesköna för 300 spänn. Kollade på nätet och konstaterade att den modellen brukar kosta minst 800:- De är visserligen bruna, vilket jag har svårt för, men det var åtminstone bättre än alla röda och rosa varianter på shorts som jag såg annars. Förstår inte varför dammodellen på träningskläder alltid måste ha så "tjejiga" färger. Jag gillar inte sådant. Nåja. Nu har jag köpstopp när det gäller träningskläder :p
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 323
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp