Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Eftersom att jag inte "får" ha mitt hår i massa kul färger längre (uppskattas ej på jobb) så bestämde jag mig för att ändra färg på något annat! Så jag har shoppat färgade linser :D Köpte Sterling grey och blue :love:

air-optix-colors-chart.jpg
 
Vad kul, det där har jag funderat på ibland. Vad kostar de?

Ja, hoppas de funkar bra! Just dessa kostar 250kr/box och då är det 2 linser i varje box. Det finns billigare och dyrare märken men eftersom jag använder just detta märket till vardags så tänkte jag att de är det säkraste kortet. Jag har ju synfel så behövde beställa linser med styrka.
 
Jag har köpt en sån här:
05EB8FE3-7B21-4C25-B9DE-89C89FECF9AA.png


Har blivit besatt av skjortklänningar senaste veckan. När jag tog bort min häst för en månad sen (RIP) insåg jag att jag inte ens visste vilka kläder jag gillade längre, för alla pengar har gått till honom. Men nu har jag något att utgå ifrån.
 
Ja, hoppas de funkar bra! Just dessa kostar 250kr/box och då är det 2 linser i varje box. Det finns billigare och dyrare märken men eftersom jag använder just detta märket till vardags så tänkte jag att de är det säkraste kortet. Jag har ju synfel så behövde beställa linser med styrka.

Okej tack :). Ja, jag har också synfel så blir med styrka isf.
 
Gick in på Kappahl idag och tittade lite på byxor, tänkte att jag behövde ett par prydligare byxor för kallare väder - använder mest bara mjukisbyxor då. Tittade på jeans och fann en storlek men tyckte att de kliade lite och tänkte "Men helt ärligt, om du inte ens vill ta på dig dem i affären kommer du att göra det hemma?"
Nej. Så det fick vara :D
Fann dessa istället :angel:
703710_L.jpg

Det står track pants på hemsidan och de ser lite mjukiabyxiga ut på bilden men de faller mycket snyggare i verkligheten och har tunt men ordentligt tyg. Kändes som att jag lurades med resårmidjan då de satt så bra :D
Köpte även juliga strumpor :angel:
670364_L.jpg

(Hej jultråden 2019!)
Och ett paket strumpor till som kändes sköna. Jag behöver slänga gamla strumpor, de har hål eller är genomslitna :cautious:
 
Sedan gick jag in på H&M och köpte två tröjor :angel:
hmgoepprod

Det var en fin färg :love: och skön! Ren indulgens för min anglofila sida :angel:
Men sedan blev det faktiskt något som jag tänker ha på jobbet för det kan bli kallt där ibland i kontoret.
hmgoepprod

:D Perfekt med något lite varselgult också :rofl: Men så mjuk och gosig, den kom till nytta direkt när jag stod och väntade på bussen :up: Dessa tröjor i vile värmer upp en vansinnigt fort, men är inte så blåståliga. Men ack så mjuka!
 
Jag skulle egentligen spara pengar men....

Köpte 24 produkter från Lyko som jag hade tänkt ha som egen adventskalender men sen hittade jag Bodyshops stora... och köpte den också :D
Screenshot_20191008_133254.jpg


Kalendern har inte kommit än men jag fick precis sms om att paketet från Lyko har anlänt till utlämningen. Vikt: 6,7 kilo :cautious:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 314
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp