Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Nostalgi :love:
received_1088254424678183.jpeg
 
Beställde kläder från Nelly för cirka 2000 för någon dag sen. Faktura fungerade inte, så jag var tvungen att betala när jag beställde, kändes drygt då jag visste att jag garanterat skulle skicka tillbaka något, men orkade inte bråka med sidan.
I varje fall så har jag provat alla plagg och vet att jag ska behålla en vanlig t-shirt. Sen är det en klänning som jag är tveksam på.
Behöver en klänning till nästa års travgala och är ute i god tid. Förra året tror jag att jag beställde drygt 10 st och ingen dög. Den här känns okej, men inte " OMG!". Ska nog sova på saken. (Sen är den här typ maximalt så dyr som jag kan leva med, då den används några fåtal gånger totalt).
Screenshot_20191024-213331.jpg
 
Jag fick nya skor idag :D Beställde i förra veckan genom jobbet och idag kom de. Jag var mycket skeptisk först, men det verkar faktiskt som att jag hittat något annat än mina älskade Icebugs och Merrell som faktiskt fungerar. De är lite väl stora bara, men inte tillräckligt för att jag ska bry mig om att byta till en mindre storlek. Drar åt snörena lite hårdare istället :angel:
UP5MN_11693_277693.jpg
 
Jag fick nya skor idag :D Beställde i förra veckan genom jobbet och idag kom de. Jag var mycket skeptisk först, men det verkar faktiskt som att jag hittat något annat än mina älskade Icebugs och Merrell som faktiskt fungerar. De är lite väl stora bara, men inte tillräckligt för att jag ska bry mig om att byta till en mindre storlek. Drar åt snörena lite hårdare istället :angel:
UP5MN_11693_277693.jpg
Kan uppdatera med att skorna inte var så jäkla bra ändå... :meh: Använde dem idag och heeeelvete vad ont jag fick i hela fotsulan. Det gjorde så ont att jag knappt kunde gå mot slutet av min runda på jobbet. Så fort jag kom in igen bytte jag till mina vanliga skor och efter bara någon minut började det kännas bättre igen. Nä. De där kommer jag inte sätta på mig frivilligt fler gånger.
 
Jag har inte shoppat, men funderar på det. Har kommit på för ett tag sen att jag nog vill ha ett rosa läppstift eller läppglans....

Använder sånt sällan och har ett läppstift nu. Vilket är/syns bäst/mest, stift eller glans?

Jag vill ha ett med bra ingredienser och icke djurtestat självklart. Funderar på ett av dessa, vilket hade ni tagit? Eller hellre nåt annat?

Detta:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20191127-112517_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20191127-112517_Samsung Internet.jpg
    54,6 KB · Visningar: 29
Jag föredrar läppglans eller flytande läppstift alla dagar i veckan :) Jag tycker att det är bekvämare att använda och ser snyggare ut.

Sen har jag tyvärr inte någon erfarenhet av Idun så jag kan inte svara på hur mycket just det syns men jag tycker att färgen ser fin ut. (Hjälpsamt värre :rofl: )

Tack för svaret :). Hmm, min kompis svarade precis samma... men, det blir inte kladdigt att hantera läppglans?
 
Nej, eller det beror väl i och för sig på hur mycket du drar på :D Sen kanske man inte ska äta mat direkt efter att man bättrat på (=kladd!) men annars tycker jag att det är lugnt.

Okej!

@strawberrysylt Jag har tikei läppstift, som både ger färg och vårdar. Jag föredrar läppstift som är lite torrare än läppglans, tycker det känns kletigt.

Ja, ett tikei-läppstift har jag nu :). Fast tror tyvärr inte de har nåt som är väldigt rosa..? Ska kolla igen :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 763
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 695
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 668
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 947
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp