Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Var tvungen att köpa denna "minimalistiska" topp :D

8642931800_2_2_1.jpg

8642931800_2_4_1.jpg

8642931800_1_1_1.jpg
Sjukt cool. Tänker "minimalistisk måndag".
 
Fick hem tröjan från Tentree idag. Alltså. Herregud :love: :love: :love: Det är utan tvekan den skönaste tröjan jag någonsin haft! Den är som lite mjukluddig på hela insidan, vilket jag inte visste innan. Sitter perfekt även över axlar och armar (allt brukar bli för trångt där) och fickorna är helt lagom på alla sätt. Jag visste inte ens att tjocktröjor kunde vara såhär fantastiska. Jag älskar den.
IMG_20191203_203827_383.jpg
 
En ska tillbaka, men vilken?
Kostar lika. Den ena har plats för musik offline, den andra inte. Det är typ skillnaden, förutom utseendet då. De är lika stora/tunga.
BB904074-ED0C-45CC-B248-D8A19C7C5AF7.jpeg
 
En ska tillbaka, men vilken?
Kostar lika. Den ena har plats för musik offline, den andra inte. Det är typ skillnaden, förutom utseendet då. De är lika stora/tunga.Visa bifogad fil 41647
Jag är känslig för ljudkvalitet. Stör mig enormt om inte ljud håller hög klass. Vad jag har hört så blir det sämre ljud när man kör Spotify genom klockan än genom telefonen. Så jag hade med andra ord bara gått efter vilken som är snyggast och det tycker jag lätt att den vita är.
 
Köpte denna som jag tänkte ha på nyår. Den är mkt snyggare IRL! På mig som är kurvigare än modellen blir den relativt smexy. Har köpt en snygg vinröd spets-bh att ha under. Kommer kombinera med höga klackar i lack, en snygg hatt med flor och riktigt maxade smycken!
Snyggt också att fodret är rosa! Vilket kommer bli coolt till mitt rosa hår hoppas jag!

58D92C87-0BA9-4C9F-BEF3-75B0C7408AD6.jpeg
 
Köpte denna som jag tänkte ha på nyår. Den är mkt snyggare IRL! På mig som är kurvigare än modellen blir den relativt smexy. Har köpt en snygg vinröd spets-bh att ha under. Kommer kombinera med höga klackar i lack, en snygg hatt med flor och riktigt maxade smycken!
Snyggt också att fodret är rosa! Vilket kommer bli coolt till mitt rosa hår hoppas jag!

Visa bifogad fil 42759

Kommer bli ursnyggt! Bild sen :love:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 764
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 718
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 671
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 949
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Den första tråden
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp