Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Har aldrig varken läst eller skrivit i denna tråden förut, men den verkar ju riktigt trevlig :D Och bara måste ju visa min fina kalender jag köpte igår :love:

050FCCB3-404A-4363-8117-C6839BF999D6.jpeg

(Tack till @Killaloe som hittade den åt mig :angel: )
 
Jag använder inte mina muggar särskilt ofta (vägrar köra dom i maskin men är för lat för att handdiska :angel: ) men dom är väldigt fina att titta på och jag blir glad av att öppna skåpet med muggar. Så eh, att kunna använda muggar är inte det viktigaste :D

Så, shoppa muminmuggar! Det gör livet lite roligare!

Åh, det är alltså inte bara jag som har fina muggar utan att använda dem?! :o:rofl: Jag dricker nästan aldrig varma drycker men älskar muggar :angel:
 
Får hålla härt i plånboken nu och bara läsa här inne.

Falsterbo - Ullared och hittade massor av enkla basplagg - köpt häst

Ja ni ser ju själva. Lista till Ikea lämnad hos mor min så nu är det banne mig hårdbantning på ALLT. Vilket inte gör denna tråden lättare för mig när jag ser allt fint :D
 
Köpte nya hörlurar idag. Tog några minuter så hade gammelhunden smakat på dem. Vet inte hur han ens fick tag på det eftersom det låg undanlagt. Inte brukar han tugga på saker heller.

Blir att köpa nya imorgon igen.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 769
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 800
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 715
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 954
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp