Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Minns inte senast jag shoppade så mycket kläder som jag gjort de senaste veckorna... :o Jag skyller helt och hållet på corona! Denna jumpsuit har förföljt mig i några veckor nu, jag var sugen på att köpa den för ett tag sedan men inbillade mig att den säkert skulle sitta jättekonstigt på mig. Men sen fortsatte den att ploppa upp som reklam på div. sidor så till slut bestämde jag mig för att slå till (grattis Google Ads, ni vann!). Blev så glad när jag upptäckte att den är riktigt fin på! Den är också gjord i ett jättehärligt, tunt bomullstyg som påminner lite om linne. Den behöver dock strykas lite och så tror jag att jag ska sy upp axelbanden lite eftersom den blir lite väl lågt skuren på min korta kropp.

20200713_125244.jpg
 
Minns inte senast jag shoppade så mycket kläder som jag gjort de senaste veckorna... :o Jag skyller helt och hållet på corona! Denna jumpsuit har förföljt mig i några veckor nu, jag var sugen på att köpa den för ett tag sedan men inbillade mig att den säkert skulle sitta jättekonstigt på mig. Men sen fortsatte den att ploppa upp som reklam på div. sidor så till slut bestämde jag mig för att slå till (grattis Google Ads, ni vann!). Blev så glad när jag upptäckte att den är riktigt fin på! Den är också gjord i ett jättehärligt, tunt bomullstyg som påminner lite om linne. Den behöver dock strykas lite och så tror jag att jag ska sy upp axelbanden lite eftersom den blir lite väl lågt skuren på min korta kropp.

Visa bifogad fil 54131

Jättefin!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 764
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 710
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 671
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 948
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp