Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Så.. Buke made me do it... Jag kände inte till butiken innan tråden om höstjackor... :cautious::angel:

Skämt åsido, jag behöver faktiskt just en höstjacka på riktigt. För när det är kallt men inte kallt nog för min tjocka vinterkappa. Och den här tror jag blir fin ihop med mina höga rödbruna Dr Martens. :)

Velade länge med val av färg.. Den ser sjukt fin ut i creme också, sjukt fin! Men jag vet inte hur det blir med fläckar etc, på en ullkappa..brukar inte skita ner vanliga jackor särskilt men iom modellen tänker jag också på risken för sminkfläckar på insidan av "kragen". Men den här blir nog fin också!

1880-6072.jpg
Förlåt och varsågod! ;)
 
Påminner mig om när jag står på NK och det kommer in ett hord av galna kineser. Alla pratar i munnen på varandra men de frågar efter "Fox brand" om och om igen. FOX BRAND, FOX BRAND, vrålar de i kör. Alla tittar förvirrat på varandra och ba ehhhh....?
Tills min polett ramlar ner. FJÄLLRÄVEN!!! :rofl:
Haha, Fjällräven tillverkas ju i Kina numera :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 764
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 703
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 668
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 948
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp