Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Kunde verkligen inte låta bli att lägga den här i varukorgen när jag beställde lite andra grejer. Avskyr baddräkter och den är alldeles för dyr men måste i alla fall prova den.. OM den mot all förmodan(eh) stannar kanske den kan få komma undan som "body" och användas till festligheter istället :angel::D

baddräkt.jpeg
 
OM den mot all förmodan(eh) stannar kanske den kan få komma undan som "body" och användas till festligheter istället :angel::D

Det är ju bästa grejen! Kör också på det. Plagg med flera användningsområden. Perfekt också när man reser och vill packa lätt och snabbt att byta om från beach till middag och tvärtom ;)

OnT så ringde jag min stylist-polare häromdagen och bara ”jag har en stilkris. Allt jag har på mig är blommmigt, jag ser ut som en chabby-chic-tant!”. Min coola vän gav mig några handfasta tips och jag drog ner på stan. Kom hem med denna klänning :cautious: Fail :rofl:

flower3_1.jpg
 
Var riktigt nöjd med detta inköp... tills jag kom hem och insåg att den naturligtvis har en engelsk socket plug, och jag har ingen adapter hemma. Blir till att köpa en i morgon. Väntar spänt på att få testa den!

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B073SCQ6ND/ref=oh_aui_detailpage_o02_s00?ie=UTF8&psc=1
Pro-Breeze_Humidifier-1-min.jpg



Köpte även denna då den såg ut att innehålla kalla toner... det gick sådär.

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01DIM6VYK/ref=oh_aui_detailpage_o02_s00?ie=UTF8&psc=1
718XJEFvgxL._SL1000_.jpg

DSC_0588 - Kopia.JPG

... Glitter everywhere :grin:
 
Vi är bara två, så en plåtis blev det. Långbäddar är ett måste, så längsta plåtisen. Har precis hämtat den och det känns jättebra! Vad tänkte du dig?

Har en lång lista, men vill gärna ha en kort bil. Fullängdssängar, inte taksängar, inte upphöjda sängar, köket bakom sittplatsen, inte pilotstolar, duschkabin - well, sökandet pågår :D
 
@Lovisaleonora Kort bil och köket bakom sittplatsen blir en hård nöt att knäcka (om du med kort bil menar under 6 m). Vår plåtis är 640 lång. Har inte sett ngn annat än med köket på sidan. Bra dusch i vår bil men höga sängar = stort garage ,vilket vi ville ha. Pilotstolar, check på det också. :)
Hoppas du hittar vad du söker!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 769
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 800
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 714
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 953
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp