Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Åh, kul! :)
Mina är 12mm (eller nä, de är faktiskt 13mm om en ska vara noga, provade idag. Men jag använder 12mm doubble flared pluggar).

Snyggt! Tycker det är finare med tunnlar osv när de är lite större :)
Sen såg jag att det fanns halvtunnlar som jag blev extremt sugen på!
 
Snyggt! Tycker det är finare med tunnlar osv när de är lite större :)
Sen såg jag att det fanns halvtunnlar som jag blev extremt sugen på!

Jag tror att jag vet vilka du tänker på, de ser häftiga ut :) . Det finns så mycket smycken som är snyggare (för att detaljerna på dem kommer till sin rätt) när smyckena blir större - åtminstone 14mm - tycker jag. Lite därför som jag tror att jag kommer att gå upp till 14mm framöver, ändå..
Om du inte redan gjort det, så tipsar jag om att spana in Ask and Embla - de har sjukt mycket fint!

Och nu ska jag sluta gå ot i den här tråden. Sorry.. :D:angel:
 
Jag tror att jag vet vilka du tänker på, de ser häftiga ut :) . Det finns så mycket smycken som är snyggare (för att detaljerna på dem kommer till sin rätt) när smyckena blir större - åtminstone 14mm - tycker jag. Lite därför som jag tror att jag kommer att gå upp till 14mm framöver, ändå..
Om du inte redan gjort det, så tipsar jag om att spana in Ask and Embla - de har sjukt mycket fint!

Och nu ska jag sluta gå ot i den här tråden. Sorry.. :D:angel:

Det var just på ask and embla jag såg halvisarna :D :love:
 
Jag har shoppat en kjol som jag tror att jag inte kommer få upp över höfterna, men större storlek kommer vara massiv i midjan. Blir spännande att se hur den kommer sitta. Blev lite annat med, som jag kanske är tveksam på nu i efterhand. :p Typiskt mig.

d59d0aca-2b20-430a-8359-10deee66d346.jpg
 
Kjolen satt TIGHT över höfterna och var jättelös i midjan, gick inte ens att dra åt bältet mer pga designen. Inget annat passade heller. :p Onödig beställning.
 
Beställde en ny omgång med kläder, valde oversize kläder nu så att det inte kan gå fel med passformen haha.

Men bästa inköpet på senaste tiden, köpte en Chemex och vanilj kaffe. FY VAD GOTT.
 
Beställde en ny omgång med kläder, valde oversize kläder nu så att det inte kan gå fel med passformen haha.

Men bästa inköpet på senaste tiden, köpte en Chemex och vanilj kaffe. FY VAD GOTT.
Åh vilket kaffe är det? :)

Alltid funderat på om det är som det säger med chemex att kaffet liksom ska bli "lenare" pga det speciella filtret.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 769
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 792
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 712
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 953
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp