Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Jeans med mudd! Älskart
20201217_121845.jpg
 
Har du nåt klistermärke du vill bli av med? :D

Kan säkert tänkas, vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Vill du ha ett pm med bättre bild när jag plockat ut de som jag vill ha kvar? :D (Kan ta några dagar iom rätt fullbokad nyårsvecka, men skickar gärna vidare om det är nåt som du vill ha. )
 
(
bla-monstrad-armlos-klanning


Den har kom hem till mig idag, i forvantan till och i vantan pa ljusare tider igen. Mycket mer "propert" och vuxet an hur jag vanligtvis klar mig, men tanker att det anda ar en valdigt anvandningsbar klanning som funkar bade pa jobb (om vi nagonsin gar tillbaka till kontoret..) och lite halvfancy middagar och bjudningar (vilket jag ska proppa 2021 sa fullt det bara gar, sa snart det bara gar!)
Har provat hemma bekraftat att den funkar till bade boots och klackar - har lagt till ett svart skarp for att dolja mudden vid midjan lite - apnojd!
 
Fick presentkort från jobbet. Tyvärr så gäller det bara i butikerna i staden (vilket jag iofs tycker är jättebra) men det innebär att jag inte kunde beställa hem på nätet. Så igår trotsade jag all logik åkte in till centrum och sprang in i butiken. Självklart hade de doftljus precis vid ingången så näsan satte igång med en gång. Letade fram produkterna och nu håller jag tummarna för att de ska bli snyggt hemma,



166401888000001.jpg

Dessa gardiner samt en kappa. Nu behöver jag bara en längre gardinstång
 
Skulle egentligen bara köpa morgontofflor (sjukt otippat, jag vet, men de jag har gav upp fullständigt häromdagen och jag behöver morgontofflor i mitt liv), men så råkade de ha rea på lite klänningar också. Är helt inställd på att de kommer se konstiga ut på mig, åtminstone den första, men man kan ju i alla fall testa!

21001620-1-monostripe


11289341-1-multi


Och ja, det blev morgontofflor också ;)

22253084-1-cream
 
Senast ändrad:
Skulle egentligen bara köpa morgontofflor (sjukt otippat, jag vet, men de jag har gav upp fullständigt häromdagen och jag behöver morgontofflor i mitt liv), men så råkade de ha rea på lite klänningar också. Är helt inställd på att de kommer se konstiga ut på mig, åtminstone den första, men man kan ju i alla fall testa!

21001620-1-monostripe


11289341-1-multi


Och ja, det blev morgontofflor också ;)

22253084-1-cream
Nummer två var riktigt fin :)
 
Skulle egentligen bara köpa morgontofflor (sjukt otippat, jag vet, men de jag har gav upp fullständigt häromdagen och jag behöver morgontofflor i mitt liv), men så råkade de ha rea på lite klänningar också. Är helt inställd på att de kommer se konstiga ut på mig, åtminstone den första, men man kan ju i alla fall testa!

21001620-1-monostripe


11289341-1-multi


Och ja, det blev morgontofflor också ;)

22253084-1-cream
Först när du skrev om morgontofflor och jag såg första bilden så tänkte jag att du råkat köpa ett par högklackade skor också :D Den klänningen såg ut att ha spännande ärmar!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 769
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 809
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 718
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 954
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp