Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Först när du skrev om morgontofflor och jag såg första bilden så tänkte jag att du råkat köpa ett par högklackade skor också :D Den klänningen såg ut att ha spännande ärmar!
Haha, riktigt så illa var det inte! Ja, "spännande" är rätt ord att beskriva ärmarna med. Har ingen aning om hur det kommer att se ut IRL, men förhoppningsvis är det snyggt!
 
Jag behöver verkligen nya "hemmabyxor" efter detta Corona-år med 100% hemmajobb. Har två par trikåbyxor från H&M, världens skönaste men nu ser dom för bedrövliga ut :( Dom jag har nu har mudd i midjan och och benslutet, sitter inte åt någon stans och är allmänt sköna men fula. Jag vill inte ha nån tjock mjukis-byxa utan tunt och fladdrigt tyg med smala benslut, lite haremsaktivt men utan nedhasad gren och inte så vida. Drar strl 42 och har smal midja, putig mage och bred rumpa så tycker alltid att det är svårt att hitta passande byxor, även hemmabyxor.

Har ni några idéer på vilken byxa som kan passa? Vad har ni själva för hemmabyxor?
 
Jag behöver verkligen nya "hemmabyxor" efter detta Corona-år med 100% hemmajobb. Har två par trikåbyxor från H&M, världens skönaste men nu ser dom för bedrövliga ut :( Dom jag har nu har mudd i midjan och och benslutet, sitter inte åt någon stans och är allmänt sköna men fula. Jag vill inte ha nån tjock mjukis-byxa utan tunt och fladdrigt tyg med smala benslut, lite haremsaktivt men utan nedhasad gren och inte så vida. Drar strl 42 och har smal midja, putig mage och bred rumpa så tycker alltid att det är svårt att hitta passande byxor, även hemmabyxor.

Har ni några idéer på vilken byxa som kan passa? Vad har ni själva för hemmabyxor?
Kolla valfri butik under Loungewear, snygga och sköna tröjor och byxor!
Jag gillar vanliga ”mjukisbyxor” med lite smalare benslut, men även helt vida byxor.
Finns massor på tex H&M, & other stories, Vero Moda, Monki etc. Säkert på nästan alla butiker eftersom det är väldigt ”inne” med snygga hemmakläder just nu.
hmgoepprod
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 769
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 778
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 709
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 953
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp