Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Därså!
Klänningen kom också med ett matchande skärp som jag missade när jag provade. Ni ska jag bara hitta ett par vita stövlar!
 

Bifogade filer

  • 20210302_104433.jpg
    20210302_104433.jpg
    121,9 KB · Visningar: 249
Även jag har rensat och uppdaterat vårgarderoben lite. Det har behövts ett tag nu. Det här hoppas jag blir favorit-basplagg som kan följa med mig i många år!

FW0FW02823_121_main

WW0WW28874_DW5_alternate3

WW0WW28472_0Y6_alternate3

DW0DW09897_1BK_alternate3


Både jeansen och den första tröjan är gjorda på ekologisk eller återvunnen bomull, vilket gör att det känns ännu lite bättre att köpa :)
 
Fick skicka tillbaka den svarta jumpsuiten och den gröna klänningen, de passade inte riktigt. Men fick hem ett paket med skor idag och behåller två par. Sommarskor - check :up:

60290-35.png


30888-00.png
Åh de tofflorna köpte jag förra året (men i någon beige nyans). De är så snygga! :love: Tyvärr fick jag skav på tårna av dem. Sjukt irriterande! Men hoppas på bättre tur i år. De är ju så somriga!
 
Åh de tofflorna köpte jag förra året (men i någon beige nyans). De är så snygga! :love: Tyvärr fick jag skav på tårna av dem. Sjukt irriterande! Men hoppas på bättre tur i år. De är ju så somriga!

Rackarns! Jag får ganska lätt skoskav tyvärr. Köpte dem mycket för att många recensioner på Footway "sa" att de är så himla bekväma att gå i, så hoppas på det (när de är ingångna). Blev så glad av färgen, liksom hallonröd. Vill ha färg i år! :laugh:
 
Jag behöver en ny arbetsjacka och har hittat en lämplig på Sellpys Tradera som kostar 210 kr med frakt. Sellpy sänker priset i omgångar om varan inte blir såld. Frågan är om jag vågar vänta på en prissänkning eller skall slå till nu?
 
Jag behöver en ny arbetsjacka och har hittat en lämplig på Sellpys Tradera som kostar 210 kr med frakt. Sellpy sänker priset i omgångar om varan inte blir såld. Frågan är om jag vågar vänta på en prissänkning eller skall slå till nu?
Jag köpte för 140 kr samt ett par cykelhängslebyxor (bibs) för 50 kr när jag fick fri frakt. Hoppas de passar nu bara :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 764
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 710
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 671
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 949
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • bandage på katt
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp