Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Och badkläder :). Eller träningskläder om jag inte vill bada i dem (det är egentligen en sport-bh och tränings-shorts). Jag tyckte den var finare än alla riktiga bikini-toppar jag hittade.
 

Bifogade filer

  • 20210430_231220.jpg
    20210430_231220.jpg
    29,9 KB · Visningar: 177
Har beställt denna I två färger. En svart
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210519-162131_Chrome.jpg
    Screenshot_20210519-162131_Chrome.jpg
    126,5 KB · Visningar: 52
Nej men idag gjorde jag helt sjuka fynd, alltså.

20210525_144935.jpg


Blev en topp och en blus från Missoni, och en topp från Kenzo. Prislappen som skulle ha hamnat på över 12 000 blev istället 1397 kr. Fyndade lite på Marqet också, ett par shorts från Bondelid och en fin tröja från Dobber.
 
Åhh, avis! Måste också köpa en...
Haha han som jag traskade med, hans mamma var snäll och lånade ut sin ryggsäck till mig, den funkade bra men var gammal och lite trasig, så en av dom där... stålgrejerna, mot ryggen, ploppade ut lite titt som tätt och tryckte rätt in i svanken på mig
Sista dan var jag trött på allt, orkade inte ta av den igen för att fixa, så gick med den där inkörd i ryggen. Bestämde mig då att om jag ska ut på långtrask igen får jag köpa mig en egen ryggsäck 😅
 
Haha han som jag traskade med, hans mamma var snäll och lånade ut sin ryggsäck till mig, den funkade bra men var gammal och lite trasig, så en av dom där... stålgrejerna, mot ryggen, ploppade ut lite titt som tätt och tryckte rätt in i svanken på mig
Sista dan var jag trött på allt, orkade inte ta av den igen för att fixa, så gick med den där inkörd i ryggen. Bestämde mig då att om jag ska ut på långtrask igen får jag köpa mig en egen ryggsäck 😅

Jaa, jag köpte ju en retrorygga, den passade mig inte jättebra 🙃 så blir en investering där sen!
Vad gick din loss på?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 764
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 710
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 671
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 948
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp