Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Mineur

Trådstartare
Moderator
Har köpt en supersnygg t-shirt! Har nästan aldrig t-shirt på mig - det brukar bli linne eller tjocktröja - men den här blev jag så förtjust i att jag inte kunde låta bli. Så himla snygg i all sin enkelhet, och underbart material! :)

S0000007744836_MF_W40_20180515105746.png
 
Jag blev kär i dessa träningskläder från Rönisch idag så dom var tvungna att flytta hem till mig :love:
Fanns i fler färger så kanske det flyttar hem ett set till. Ska testa att träna i dessa först :p
 

Bifogade filer

  • IMG_20180624_161730_656.jpg
    IMG_20180624_161730_656.jpg
    263,7 KB · Visningar: 273
Klickade precis hem
ash - kopia.jpg

Klänning från Ilse Jacobsen, en chansning på storleken då den jag brukar ha inte fanns. Tog en storlek större än jag haft innan men tänker att iom knytningen i midjan kanske det inte spelar så stor roll - men passar den inte får jag ju bara skicka tillbaka. Ska på bröllop i augusti och tänkte ha klänningen då.

Tröja från Odd Molly.
 
Ny telefon + fodral till den. Det är första gången någonsin som jag unnar mig att köpa en helt sprillans ny telefon - tidigare har jag alltid varit snål och köpt en som är ett par modeller gammal. Men nu jäklar! Känns hur kul som helst :bump:

product_galaxys9plus_midnightblack_01.png


61w5rDNL0sL._SL1000_.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 323
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp