Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Nordvand var de första jag köpte. De är bekväma, ganska tjockt tyg tycker jag, men inte så att det på något sätt stör.

Mina favoriter är silence pro pants, för att de är helt i stretch. De är dessutom helt vindtäta och vattentäta, vilket inte nordvand är. Så trots att de är tunnare och helt i stretch upplever jag dem som varmare än nordvand. Jag har ett par med avtagbara ben och ett par vanliga och använder sällan andra byxor (är dock förtjust i ett par vanliga lundhagsbyxor som jag har också). De fungerar perfekt när det är "varmt" ute (som idag, 6 plusgrader) och jag har haft dem när det varit ner till -15, men då med ett underställ under. Fungerar när jag sitter på knä i snön för att fotografera hundarna, när jag cyklar, när jag går och handlar...

Tack! Har ett par från Engelsons som jag gillar, extra bra att de gick att få i kortare ben pga ponnyben, men hade lite svårt med storleken för de blev väldigt tighta över låren även om de satt bra i övrigt. Jag vill gärna kunna sitta på huk utan att blodet försvinner :p
 
Tack! Har ett par från Engelsons som jag gillar, extra bra att de gick att få i kortare ben pga ponnyben, men hade lite svårt med storleken för de blev väldigt tighta över låren även om de satt bra i övrigt. Jag vill gärna kunna sitta på huk utan att blodet försvinner :p
Ah, ja de här är väldigt långa i benen.. Jag är 170 lång och har nog normallånga ben, men de här byxorna är låånga. Fördelen är att de lätt går att göra mindre längst ner (antingen knappar eller kardborre beroende på modell), så då fungerar det ju ändå. Utan det så hade jag trampat på byxorna allt som oftast.
 
Var beredd på att dam-modellen av byxan sitter ganska mycket tighare, och att byxorna kan vara lite olika stora även om man köper flera par av samma modell i samma storlek.

Är väldigt beredd! Borde förmodligen tagit Large istället för Medium, men då lär de vara så jävla långa.

Men beställde Nordwand PRO, GPx, GPx PRO och Silence PRO. Något par borde ju passa. 😁
 
Är väldigt beredd! Borde förmodligen tagit Large istället för Medium, men då lär de vara så jävla långa.

Men beställde Nordwand PRO, GPx, GPx PRO och Silence PRO. Något par borde ju passa. 😁
Oh, vilka var skönast?? Nått annat spelar egentligen ingen roll, är de inte sköna använder jag dom inte... :cautious:
 
Högst rimliga brillor :laugh:
530133_I0330_8899_001_100_0000_Light-Cat-eye-metal-glasses-with-pearls.jpg
 
Beställt foundation samt ögonbrynspenna från make up store (spännande att testa en ny ögonbrynspenna!), pälskappa från vila, och två träningstoppar från new balance och adidas :love: Ska försöka komma ihåg bild :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 306
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 411
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 904
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp