Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Har länge letat efter en väska i läder. Blev förvånad när jag hittade den jag ville ha på Clas Ohlson. Hur ska man ta hand om en väska i läder? Är det som med läderskor?
 

Bifogade filer

  • 20190219_194435.jpg
    20190219_194435.jpg
    233,6 KB · Visningar: 229
De ser ut att sitta ungefär likadant på dig som på mig :) Däremot mina Silence Pro med avtagbara ben, de sitter lösare på låren. Hur tyckte du att gpx pro var i jämförelse?

GPx PRO är styvare och inte riktigt lika sköna, men gillar dem ändå. Hade eventuellt kunna ha en storlek större för bekvämlighetens skull, men tror de hade blivit för stora. Ska nog skaffa mig ett sånt par så småningom ändå. :)

Har du förresten sett att Silence Pro, svarta med lila dragkedjor, är på rea nu? 20% 😁
 
Fick hem sakerna från make up store idag, trodde att det var fel foundation först men det visade sig att de har bytt till pump på flaskan! Innan var det typ en liten pinne i korken som såg ut som en läppglansapplikator. Saknade en pump i början men nu hoppas jag bara att det fortfarande går att få ut så mycket som möjligt när det börjar ta slut :idea:.

Kan ha råkat beställa en Michael kors väska också :o Den var nedsatt 45% så jag tänkte fuck it, nu eller aldrig. Sambon tappade hakan när jag berättade att den ändå kostade närmare 2tkr :rofl::angel:
 
Beställde ett helt lass från H&M förra veckan. Livsfarligt att jobba natt!
Mycket får nog åka tillbaka, men en sak jag behåller är denna röda trench. Snart är det vår!

1354921C-7EDF-488E-86FB-4F3FAA75B474.md.jpg


3C4DAA4D-A266-432B-A71A-775BFDF1696F.md.jpg


Köpte även världens finaste palett härom veckan, från Becca

6E678B00-B245-48B6-9452-CA6661152419.md.jpg
Ååh vilken fin jacka! Den måste jag nog gå in och köpa imorgon tror jag visst, om den så bara är hälften så fin på mig som den var på dig! :)
 
GPx PRO är styvare och inte riktigt lika sköna, men gillar dem ändå. Hade eventuellt kunna ha en storlek större för bekvämlighetens skull, men tror de hade blivit för stora. Ska nog skaffa mig ett sånt par så småningom ändå. :)

Har du förresten sett att Silence Pro, svarta med lila dragkedjor, är på rea nu? 20% 😁
Köpte hem ett par av varje.. :cautious:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 322
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp