Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Hakade sent om sider på Dior retro-trenden:

1544640311_M0446CTZQ_M928_E01_ZH.jpg
 
Min hall har varit utan lampa en lång tid då jag redan visste vad jag ville ha (en transparent Kartell Take) och har väntat (läs bevakat tradera) under en lång tid för att få vad jag vill ha till ett rimligare pris än nypris. Väntar nu på leverans av en jag fick till knappt halva priset :up:
29369


Jag har också lyckats att undvika en form av shopping. Jag har rensat ur merparten av min enorma samling av smycken då det mest är ja.. skräp. Min gigantiska smyckeslåda är nu nästan tom och jag har velat haft en mindre. Nämnde det för mamma när hon skulle till Gekås och då visade det sig att det i fanns flera gamla smyckeskrin efter mormor i deras förråd. Hittade ett litet perfekt där så är nöjd över 0 kr spenderade :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 748
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 305
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 411
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 904
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sminktråden
  • Hiss och diss del 5
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp