Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Alltså att matchande set är inne nu är det BÄSTA som hänt mig i modeväg på lääänge :love::love: klickade hem detta setet från hm :D

A20E6809-8EC6-4185-A768-F8797FDF349E.jpeg
 
Har köpt mig ett par kängor. Äkta kvalitet från Sneaky Steve, supersköna, snyggare irl och riktiga vaxade skosnören. :love: Kingdom är en herrmodell, då jag tröttnade på att leta efter en likvärdig sko på dam-sidan. Tydligen är det helt omöjligt höga krav att hitta en rejäl känga i läder, med ordentlig sula, ordentligt varmfodrad och i combat-modell.

kingdom-aw19-brown-side.jpg
 
Har köpt mig ett par kängor. Äkta kvalitet från Sneaky Steve, supersköna, snyggare irl och riktiga vaxade skosnören. :love: Kingdom är en herrmodell, då jag tröttnade på att leta efter en likvärdig sko på dam-sidan. Tydligen är det helt omöjligt höga krav att hitta en rejäl känga i läder, med ordentlig sula, ordentligt varmfodrad och i combat-modell.

Visa bifogad fil 37806

Så snygga!!

Det bästa med att ha strl 40-41, raida herrsidan :love: perfekt också när det är reor, finns alltid massa snygga skor kvar i 40-41 herr!
 
Jag köpte tre nya pennor igår, den ljusblåa, mörkblåa och svarta (bild lånad från google, hittade ingen där bara mina färger var med). Denna gången blev det med något mönster/målning på då det var samma som de vanliga men 25kr/st istället för 39kr/st :)
Det är så mycket enklare att skriva nu när jag har pennor med bläck i igen och inte pennor där bläcket nästan är slut och inte alltid kommer fram.
44F30605-93DD-422B-8E68-146B9C263F3C.jpeg
 
Jag köpte tre nya pennor igår, den ljusblåa, mörkblåa och svarta (bild lånad från google, hittade ingen där bara mina färger var med). Denna gången blev det med något mönster/målning på då det var samma som de vanliga men 25kr/st istället för 39kr/st :)
Det är så mycket enklare att skriva nu när jag har pennor med bläck i igen och inte pennor där bläcket nästan är slut och inte alltid kommer fram.
Visa bifogad fil 38163
Är det "vanliga" bläckpennor med andra färger än svart/"bläckblå"/röd? Jag har nämligen letat efter detta för jobbet där jag skulle behöva mer än tre färger men det måste vara bläck och får inte kladda, alltså inte behöva någon "torktid".
 
Är det "vanliga" bläckpennor med andra färger än svart/"bläckblå"/röd? Jag har nämligen letat efter detta för jobbet där jag skulle behöva mer än tre färger men det måste vara bläck och får inte kladda, alltså inte behöva någon "torktid".

De där suddas med friktion, är nog inte lämpliga till arbete :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 760
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 655
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 627
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 946
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp