Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Jag har köpt en KRAMKUDDE :D

En sån här?

15ED04A3-974F-446E-B654-2E8C33188FF8.jpeg
 
Har shoppat lite prydligare kläder. Dels de här byxorna som går upp över naveln på mig och utan klackar så trampar jag på dem :angel:
5802030_black_product_list.jpg

5802030_black_modell_back.jpg


Sedan en svart skjorta. Den köptes på dressman eftersom jag konstaterat att herrskjortor sitter mycket bättre på mig än de som säljs på olika butikers damavdelningar. Har bestämt mig för att det är ok ändå.
 
Ingen shopping iof, än... :p Jag har hittat en väska jag vill ha, med 25% rabatt på åhlens kostar den ändå över 1700kr. Jag tycker det är mycket pengar för en väska, hur ska jag motivera det för mig själv?
(Jag ser inte en väska som en investering)
Hur gör ni? :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 344
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 417
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp