Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Shoppade ett par nya tights att ha på klättringen. Kände att det kunde vara skönt med något som skyddar knäna lite, brukar annars mest ha shorts :p
145088101000_10.jpg
 
Efter att ha traskat runt 2 veckor i sneakers på semestern kom jag hem och införskaffade genast ett par. Återstår att se om jag enligt plan kommer använda dessa dock 😅

6403ec704a0a5384c4ddcd2e559ab3ee.jpg


Har ett par mkt sportiga sockar från Prada som jag tänkt köra loss med i skorna. Ska dock inte gå längre än så med den sportiga stylingen ;) Blir nog färgglada och spårade klänningar till.
 
Jag har shoppat tre nya piercingar. Två forward helix och en daith. Längtar tills jag får byta ut till andra smycken :love:
Piercing-människan skulle vara ledig några veckor så jag tog alla på en gång, lika bra när andan ändå satt i :D
 

Bifogade filer

  • IMG_20200308_231702_753.jpg
    IMG_20200308_231702_753.jpg
    254,1 KB · Visningar: 169
Någon som har tips på vart man kan hitta trevliga underklänningar som inte är gjorda av plast?

Det finns en del underklänningar/nattlinnen i 100% siden om man googlar lite, kan det vara något? Tycker det är lättare att hitta alternativ genom att googla just nattlinne i stället för underklänning, åtminstone för svenska resultat. Jag letar också! Det kinkiga är längden för mig. Lilysilk har många varianter men priserna får mig att bli snål :D Sidenselma och Sleep in silk kanske har något som kan funka?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 323
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp