Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Visa bifogad fil 48970
Solbrillor 😎

Och ett supersexigt strykjärn:
fv9845e0.png

MJAU vad snygg du är! Fina brillor också! :D
 
Funderar på vad jag shoppat typ senaste två månaderna?

Ett helt kök, badrumskommod och spegelskåp, två byråer, gardinstänger, gardiner, två avlastningsbord, två bokhyllor, en sänggavel, heltäckningsmattor, färg och tapet för en mindre förmögenhet, en dörrmatta, galgar, köksprylar, en jättesnygg taklampa, en tvättmaskin, en spis, en mikro och en diskmaskin.. så har jag säkert glömt hälften. Det är dyrt att flytta och renovera!

På plussidan så har det "normala" shoppingkontot lidit stiltje under en ganska lång tid nu. Lade nyss en beställning på Apotea men i övrigt inget.
 
Har shoppat en jacka... Jag har sedan i slutet av förra sommaren varit på jakt efter någon skaljacka eller liknande, något som värmer lite, är åtminstone vattenavvisande och som är bekväm även med tjocktröja under. Har testat mig igenom allt och lite till utan att hitta något riktigt bra.

Idag hade jag först spanat in en tunn vindjacka som kändes förvånansvärt bra ändå, men fick syn på en helt annan som jag provade lite spontant, och plötsligt kändes vindjackan obekväm...

Nu har jag ruinerat mig genom att köpa den här:
7067-10358.jpg


Softshell, så den är otroligt stretchig överallt, passformen är som gjord för mig och den är SÅ galet bekväm. Jag har nog aldrig haft en så bekväm jacka innan (bortsett från min dunjacka och möjligen min ullkappa, även de två från Bergans...). Egentligen gillar jag inte färgen, men det såg inte dåligt ut på mig, bara ovant eftersom jag i vanliga fall mest har mörka och väldigt neutrala färger. Tvekade länge, men ja, det fick bli ett köp ändå. Hoppas nu bara att jag inte ångrar mig...
 
Årets handling på redbubble börjar komma in :D Jag var väldigt impad över hur snabbt de skickade varorna, men jag var noga med att inte beställa varor som tillverkas i USA den här gången.
Idag anlände t-shirten jag beställde med detta tryck:
raf,750x1000,075,t,athletic_heather.u1.jpg

Det svarta i bilden var lite rödare irl men trycket var så stort att jag är nöjd ändå :D tjejen är ju ursöt!
Jag beställde en melerad då de har 10% polyester också och hoppades på en skön känsla men det var inte så stor skillnad. Nåja. Svinnöjd med artisten iallafall :love:
 
Jag har köpt mig ett par vårskor och därmed lyckats med konsten att köpa skor online utan att prova först. Hatar egentligen nätshopping, särskilt när det kommer till skor, men just nu har jag inte direkt något val 🙄 Det blev lyckat denna gång i alla fall!

Shoes.jpg
 
Årets handling på redbubble börjar komma in :D Jag var väldigt impad över hur snabbt de skickade varorna, men jag var noga med att inte beställa varor som tillverkas i USA den här gången.
Idag anlände t-shirten jag beställde med detta tryck:
raf,750x1000,075,t,athletic_heather.u1.jpg

Det svarta i bilden var lite rödare irl men trycket var så stort att jag är nöjd ändå :D tjejen är ju ursöt!
Jag beställde en melerad då de har 10% polyester också och hoppades på en skön känsla men det var inte så stor skillnad. Nåja. Svinnöjd med artisten iallafall :love:
Äntligen kom tygkassen jag beställde samtidigt som ovan 🤩
20200504_182438.jpg

Det står "Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole."
Jag vet inte var citatet kommer ifrån men jag gillar det, det känns feministiskt :love:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 314
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp