Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Hade lite svårt att motivera detta köp men kunde inte låta bli pga velat ha denna länge och slog till trots dyr och fel säsong. Men kommer bli najs till hösten!

DDC17B49-1BE8-4FBB-956C-9CF89F4E4A34.jpeg


(Ska ta bort skinn-flärpen)
 
Har fått ngn slags feeling på att jag är ”sportig”. Mina ungdomliga kollegor anser att jag har någon slags ”kris” men jag vettefan 😅
Tänker att jag i höst ska ha en stil som jag definierar som ”sportig clown med inslag av excentrisk Östermalmstant”.
Kappan ovan är perfekt för ovanstående. Har nu beställt dessa sneakers (ca 5 år efter alla ungdomar men 🤷🏼‍♀️😅)

E629E4F2-982A-4F2D-9467-DFCFE35E1153.jpeg
 
A43CE7B0-C433-41B0-BAB1-3B711E42E97E.png


Köpt denna klänning till ett corona-anpassat bröllop om två veckor. Vill ju självklart inte ha något över klänningen, men Sverige är ju Sverige och jag är en fryslort så till de tillfällen under dagen där jag behöver något mer - vad ska jag ha för något till? Klädkoden är Kavaj/Sommartjusigt så det finns utrymme för tolkning.
 
Visa bifogad fil 52224

Köpt denna klänning till ett corona-anpassat bröllop om två veckor. Vill ju självklart inte ha något över klänningen, men Sverige är ju Sverige och jag är en fryslort så till de tillfällen under dagen där jag behöver något mer - vad ska jag ha för något till? Klädkoden är Kavaj/Sommartjusigt så det finns utrymme för tolkning.

Snygg! Och fan vad snygg modell! KUL för henne!! :D
Jag tänker att typ en kavaj över den där kan sabba formen på klänningen och typ skära av på ett inte så snyggt sätt. Jag hade haft ngt under istället!
 
Snygg! Och fan vad snygg modell! KUL för henne!! :D
Jag tänker att typ en kavaj över den där kan sabba formen på klänningen och typ skära av på ett inte så snyggt sätt. Jag hade haft ngt under istället!
Eller hur? Hon är smashing! :love: Det kommer behövas en jäkla mycket brun utan sol här hemma för att bära upp klänningen :D
Jag håller med om kavajen, har faktiskt funderat på att köpa en underklänning eller liknande så kanske ska satsa på det istället :idea:
 
Visa bifogad fil 52224

Köpt denna klänning till ett corona-anpassat bröllop om två veckor. Vill ju självklart inte ha något över klänningen, men Sverige är ju Sverige och jag är en fryslort så till de tillfällen under dagen där jag behöver något mer - vad ska jag ha för något till? Klädkoden är Kavaj/Sommartjusigt så det finns utrymme för tolkning.

Jag tror inte heller på kavaj till, men kanske en lång cardigan?
Antingen typ en stickad för bohem-stil eller en mer dressad?
Tror jag skulle blitt fint :).
 
Är det piss-kallt kan du ju köra en snygg polo under? Kanske mönstrad/i ngn snygg färg?
Väldigt smart! Har en tunn bomullspolo som kan passa :)
Jag tror tyvärr också att en kofta/cardigan förstör så pass att det mest ser ut som om jag går omkring i någon typ av säck :laugh: Ska testa imorgon och se! Har också en ljusrosa jumpsuit i satin som har lite ärmar och långa benjag kan ta med. Varför inte svida om under dagens gång liksom?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 750
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 314
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 415
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp