nya skogisen

P

Pennylane

Tondo

Här är han bara några veckor gammal, men hemskt söt! :)
S*krusmons Gorgo Tondo
 
han är ungefär 5 veckor nu :)

Vi trodde från början att han skulle bli svartsmoke eftersom hans mamma är det men just nu finns det ingen smoke alls i honom så han kanske bara blir svart. Men man vet aldrig :D
 
Vänta ska du se, det kommer. Min kissa var fortfarande svart när vi hämtade henne vid 12 veckors ålder. Nu är hon så tydligt svartsmoke man kan bli ;)

Sen om hon är svartsmoke eller svartsmoke med vitt återstår att se, just nu har jag ingen aning.
 
vilken vacker kissa du har :)

pratade nyss med uppfödaren, och hon trodde nog att han skulle bli svartsmoke nu :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Den amerikanske OS-ryttaren Cesar Parra stängdes i förra veckan av från allt tävlande, då Parras träningsmetoder spridits via sociala...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: Hoarfrost
·
IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
137
Övr. Katt Hej, jag har tagit hand om en ung vildkatt som är ca 8 månader gammal. Vad jag vet har den levt ute hela ditt liv och aldrig haft någon...
Svar
13
· Visningar
1 147
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp