Nya stövlar!

H

HoppFantasten

Har köpt ett par stövlar av en privatperson och jag har sett på postens hemsida att de finns i min Ica-affär nu!!!! :bump:
De kom dit idag och Avin skickades ut imorse, alltså kommer jag inte få den förrän i övermorgon :cry: :cry: .
Tror ni man kan ringa till affären och fråga om man kan få hämta ut de nu ändå? Jag är OTÅLIG!! :eek:

Förresten har jag gjort ett riktigt kap! Det är ett par Sarm Hippique som är ca. 1 år gamla.. fick de för 500:-! Det är väl bra? :)

Mvh HF
 
Sv: Nya stövlar!

Har du kollinumret (vilket du ju har, eftersom du hittar dem på hemsidan) kan du hämta ut paketet när du vill.
 
Sv: Nya stövlar!

Om dom är i ett bra skick så har du gjort ett riktigt kap!:)
 
Sv: Nya stövlar!

Kan jag? Måste jag inte ha någon legitimation som visar att det är jag då?
 
Sv: Nya stövlar!

Jo, leg brukar man behöva visa om man bara har kollinumret. Nu har jag iofs bara hämtat sådana paket hos bussgods och på posten - men då har jag lämnat kollinumret och visat mitt leg.
 
Sv: Nya stövlar!

Det beror på. För egen del räcker det att jag kan kollinumret och mitt namn ;) men ett tag hade de leg-koll på mitt lokala postkontor.
 
Sv: Nya stövlar!

Wiie efter lite lirkande med de som jobbade där fick jag hämta ut det med min mammas leg :p

Här kommer en dålig bild, men de är underbara! :love:

2798750.jpg


En till jag tog själv :D
De ser lite dammiga ut i foten men det är de ej.

2798881.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nya stövlar!

Ingen kommentar?

Ska få fotat i övermorgon när jag rider med de =)
Jobbar tyvärr hela dagen imorgon.. =/
 
Sv: Nya stövlar!

Tack, håller med :p
Jodå, de sitter helt perfekt! :love:
Är jag konstig om jag berättar att jag har haft på mig de sen jag hämtade de? :angel: :rofl:
 
Sv: Nya stövlar!

Farouk skrev:
Jättefina :d Grattis till ett riktigt kap ;)
Ja jag säger då det, jag är riktigt nöjd, jag behövde inte ens sälja mina nuvarande stövlar för att få råd liksom :p

*Psst.. säljaren visste inte vad det var för märke! :devil:*
 
Sv: Nya stövlar!

Vilken modell är det?

De såg inte riktigt ut som mina. Såg inte riktigt, men inte går dragkedjan ända ner?

Bra fyndat varje fall, sj. fick jag ge lite mer för mina men jag älskar dem!
 
Sv: Nya stövlar!

Vet inte vad det är för modell, kan tänka mig att det är någon äldre.. dragkedjan börjar efter hälen eller vad man ska säga :p
 
Sv: Nya stövlar!

Vad snygga dom var! :)

Det där var verkligen ett riktigt kap du gjorde!
Ibland har man tur ^^
 
Sv: Nya stövlar!

:love: Du kan ge dom till mig när du inte vill ha dom längre!:angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp