Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Nya "våra katter"??

Sassy

Trådstartare
Re: Nya \"våra katter\"??

Ok, *puh* trodde nästan posten struntade i att eftersända min post eller nåt... då kommer den väl på fredag eller nåt.
Förresten, håll ögonen öppna i nästa nummer, då kommer min pälskling vara med :love:

Jaså? Vad skojigt! Vad han han gjort då?
Vad har du för katter?
Jag har säkert läst det i någon tråd, men jag minns tyvärr inte... :crazy:

Sassy

Trådstartare

Han är fn sveriges mest framgångsrika korat, och det är ju koratspecial nästa nummer. Han är dessutom en av de viktigare avelshanarna i norra europa, och är även anvnd i usa och canada. Har vi tur får han vara på framsidan, :D, fast de hade inte bestämt sig än
Hans dotter blev World Winner två år i rad... *skryta*

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6504 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har "fått order" av veterinärer att borsta tänderna på katterna. De är 6, 6, 8 och 10 år. Hur gör jag? Vad använder jag? Veterinären...
Svar
9
· Visningar
340
Katthälsa Hej Har 2 katter, väldigt olika i hull(i allt egentligen) Den ena är åt det tunnare håll(tror han egentligen är väldigt bra i hull)...
Svar
2
· Visningar
133
Övr.Katt Vi fick hem vår kattunge igår och vi har en hund på 6 år. Alla i familjen var helt införstådda med att introduktionen skulle ta tid då...
Svar
8
· Visningar
445
Katthälsa Anonymt nick, detta är otroligt jobbigt 😩 Bakgrund En ytlig bekant till mig spontanköpte en kattunge på Blocket (jag har talat om för...
Svar
7
· Visningar
870

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckningar 2021
  • OS-laget

Omröstningar