nya vinterbilder

Sv: nya vinterbilder

Förresten , JÄTTE söt hund !
vill själv ha en schäfer :love: :love:
 
Sv: nya vinterbilder

först får du ladda upp dem på en bildsida, sedan är det bara att skriva in adressen i "hyperlänk" (tror jag det heter).

för att se mina bilder, ta bort http:// eller lägg till ett mellanslag efter adressen och tryck enter
 
Sv: nya vinterbilder

blev dubbelt
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: nya vinterbilder

Hrm...tja, det gick ju om man tog bort alla http. :o

Fina bilder...men den där dregelbilden ger bara labbarna ytterligare ett minus på poängskalan. ;) ;) :angel: Så skulle aldrig en schäfer se ut. :p
 
Sv: nya vinterbilder

GaurdianAngel skrev:
Vet inte om Cillamuffins är rätt person att fråga. :angel: :angel: Inte en bild kan jag se... :mad:


Vet du hur man lägger in bilder då ?
för ingen annan verkar ju vilja svara :confused:
 
Sv: nya vinterbilder

åH! Det är så han ser ut, jag ska ta en bild på blöt hund när... Tja när det blir baddags igen då...
 
Sv: nya vinterbilder

loke tyckte det var baddax igår, isen var ju så tunn att den var lätt att ha sönder. men dumma matte sa nej.

ps ser du fettvalken längst ner till höger? uuuusch!
 
Senast ändrad:
Sv: nya vinterbilder

*ha ha ha* Fettvalkar är medfödda :D Nu ska jag nog dammsuga lite...
 
Sv: nya vinterbilder

Ja som Cillamuffins skrev så måste du först ladda upp dem på en sida tex yahoo eller något. Sedan när du lagt upp dem där så får gå dit, klicka på bilden med höger musknapp. Sen gå in på egenskaper och kopiera ut adressen. Sen går du in på buke och så klicka på rutan för infoga hyperlänk. Klistrar in adressen och så är det klart.

Enkelt va!? :D Det är enkelt, bara man hittar en sida att lägga upp fotona på.
 

Liknande trådar

Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
7 847
Senast: skuggi
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 451
Senast: Görel
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att reda ut vår snart treåriga stövarhanes beteende, jag känner att när jag försöker tänka igenom detta själv fastnar...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 017
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Ända sedan Glenn var en liten valp så har vi skapat en liten... ja vad ska man kalla det?! men det har blivit som en tradition! Nämligen...
Svar
12
· Visningar
1 237
Senast: Mayalv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp