Nyårsafton 2017

Smultronritt

Trådstartare
In med bilder på fina klänningar, smycken och outfits som passar till att fira nyårsafton. Vad tänkte ni ha på er vid nyår och hur ska ni fira, på fest eller hemma? :bump:

Jag ska nog på en festlig middag men har inte hittat någon klänning ännu :nailbiting: ;) Jag vill gärna ha en i eller med silverglitter, eller som är svart, blå , beige eller lila. inte för mycket urrigning fram, helst inte jättekort och lite längre fall bak än fram men inte ett måste, och som framhäver så den är tight i midjan, inte bara högre upp. Förslag för att hitta min drömklänning? :heart
 
Senast ändrad:
Jag har dottern detta nyår så vi lär vara hemma. Förhoppningsvis är det bra väder så att vi kan stå ute och kolla på fyrverkerier :) (Jag :love: fyrverkerier, trots att jag såklart vilka problem det är för många djur och för miljön.)
I klädesväg blir det nog pyjamas eller någon annan sorts hemmakläder.
 
In med bilder på fina klänningar, smycken och outfits som passar till att fira nyårsafton. Vad tänkte ni ha på er vid nyår och hur ska ni fira, på fest eller hemma? :bump:

Jag ska nog på en festlig middag men har inte hittat någon klänning ännu :nailbiting: ;) Jag vill gärna ha en i eller med silverglitter, eller som är svart, blå , beige eller lila. inte för mycket urrigning fram, helst inte jättekort och lite längre fall bak än fram men inte ett måste, och som framhäver så den är tight i midjan, inte bara högre upp. Förslag för att hitta min drömklänning? :heart

Jag kommer fira nyår i Vietnam och har inte en susning om vad jag ska ha på mig :( hade velat ha nån glittrig klänning eller kjol .en inte hittat nåt som faller mig i smaken än...
 
Visserligen ska jag och pojkvännen ta en nyårsafton helt på tu man hand, men vi tänkte ändå klä upp oss lite så det blir lite speciellt för kvällen i alla fall!
Hoppas på att jag lyckas hitta en glittrig klänning som min hud inte kliar sönder av.
 
Jag ska nog på en festlig middag men har inte hittat någon klänning ännu :nailbiting: ;) Jag vill gärna ha en i eller med silverglitter, eller som är svart, blå , beige eller lila. inte för mycket urrigning fram, helst inte jättekort och lite längre fall bak än fram men inte ett måste, och som framhäver så den är tight i midjan, inte bara högre upp. Förslag för att hitta min drömklänning? :heart

I vilken prisklass? :)
 
Vi har bjudit upp våra mammor till oss (min mamma kommer, svärmor visste inte riktigt än). Vi lär äta middag och sen titta på tv i väntan på tolvslaget. Om det blir Bingolotto spelar vi nog det, det gjorde vi förra året :)
 
Jag vill gärna fira nyår, tror jag. Men jag har verkligen ingen som helst aning om hur det skulle gå till :/
Det där med fyrverkerier skrämmer mig mer än hundarna (jag tänker nog för mycket på alla skaderisker osv), så att vara ute och fira är otänkbart. Tidigare år har jag suttit hemma, instängd i sovrummet. Men det är ju inte så festligt direkt. Några nyårsaftnar har firats med en vän som har fyrverkerirädd hund. Då har vi suttit i en soffa, tittat på roliga filmer och ätit godis vilket har känts fint. Nu har hon flyttat 70 mil härifrån och vi har inte möjlighet att ses på nyårsafton.

Sååå har någon bukefalist tips på hur man firar nyår ensam på ett roligt sätt? :angel:
 
Jag ska till svärföräldrarna. Dom bor på våning tio med en fantastisk utsikt över hela stockholm innerstad och närförorter. Dom älskar dyr och riktigt lyxig mat så ska njuta av sånt vi aldrig unnar oss här hemma. :d
Dock är ju barnen med så fest blir det inte i den bemärkelsen. Men några vänner kommer dit också så kan säkert nån annan sova med barnen så vi kan festa lite! Kanske drar ut senare isåfall eller går vidare till nån kompis. Vi bor numera några mil utanför stan så man får passa på att roa sig när det bjuds. :)
Outfit är helt oplanerad dock. Har gått upp endel i vikt sen jag var ute och festade sist.. :laugh: Så, får spana in nåt nytt!
 
Jag såg precis att vi blivit bjudna till en nyårsfest hos min partners vänner. Jag har bara träffat dem enstaka gånger men det känns kul. Har inte ens börjat tänka i klädväg än men det är kanske dags :up:

Min huvudvärk är dock vad jag ska göra med hunden.. Tidigare har jag haft en väldigt skotträdd hund så det har aldrig varit ett alternativ att gå på nyårsfest. Nu skulle det ju kunna funka, om jag kan hitta någon som vill vara hundvakt på nyår. Tänker INTE lämna hunden ensam i lägenhet inne i stan..
 
Här blir det troligen myskläder :D Tolvslaget spenderas i stallet hos hästarna. Kvällen blir lugn ihop med familjen, äter god mat och godis. Äldsta dottern kanske orkar vara vaken och vara med mig ute i stallet :)
 
Jag vill gärna fira nyår, tror jag. Men jag har verkligen ingen som helst aning om hur det skulle gå till :/
Det där med fyrverkerier skrämmer mig mer än hundarna (jag tänker nog för mycket på alla skaderisker osv), så att vara ute och fira är otänkbart. Tidigare år har jag suttit hemma, instängd i sovrummet. Men det är ju inte så festligt direkt. Några nyårsaftnar har firats med en vän som har fyrverkerirädd hund. Då har vi suttit i en soffa, tittat på roliga filmer och ätit godis vilket har känts fint. Nu har hon flyttat 70 mil härifrån och vi har inte möjlighet att ses på nyårsafton.

Sååå har någon bukefalist tips på hur man firar nyår ensam på ett roligt sätt? :angel:

Jag vet inte om du tycker det är roligt själv men jag ska fira nyår på ett spa. Finns hundrum på många ställen, jag tar med mig 2 stycken :D
 
Jag vill gärna fira nyår, tror jag. Men jag har verkligen ingen som helst aning om hur det skulle gå till :/
Det där med fyrverkerier skrämmer mig mer än hundarna (jag tänker nog för mycket på alla skaderisker osv), så att vara ute och fira är otänkbart. Tidigare år har jag suttit hemma, instängd i sovrummet. Men det är ju inte så festligt direkt. Några nyårsaftnar har firats med en vän som har fyrverkerirädd hund. Då har vi suttit i en soffa, tittat på roliga filmer och ätit godis vilket har känts fint. Nu har hon flyttat 70 mil härifrån och vi har inte möjlighet att ses på nyårsafton.

Sååå har någon bukefalist tips på hur man firar nyår ensam på ett roligt sätt? :angel:

Ta in på hotell med hundarna!
 
In med bilder på fina klänningar, smycken och outfits som passar till att fira nyårsafton. Vad tänkte ni ha på er vid nyår och hur ska ni fira, på fest eller hemma? :bump:

Jag ska nog på en festlig middag men har inte hittat någon klänning ännu :nailbiting: ;) Jag vill gärna ha en i eller med silverglitter, eller som är svart, blå , beige eller lila. inte för mycket urrigning fram, helst inte jättekort och lite längre fall bak än fram men inte ett måste, och som framhäver så den är tight i midjan, inte bara högre upp. Förslag för att hitta min drömklänning? :heart
Jag får se hur vi firar, har yngsta sonen hemma och katten är skotträdd. Så troligtvis blir vi hemma, dock blir det ganska trist att bara vara hemma varje år :( Nu har brorsan flyttat hit till byn, men även han har en katt som han inte kan lämna själv. Den är bara en unge än så länge. Våra föräldrar har också katt som inte kan lämnas hur som helst. Om man visste i förväg hur mycket det kommer skjutas så vore det mycket lättare att planera
 

Liknande trådar

Äldre Jag har en jättefin blå klänning (som jag fått av Matmissbrukaren :bow:) som jag hade tänkt ha på jul/nyår. Men, hrm, jag är för...
Svar
13
· Visningar
2 264
Senast: LindgrenV
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp