Nyårsfesten!

johannas

Trådstartare
Hej alla glada själar! Hur planerar ni nyårsfirandet i år? Har ni redan bestämt vad ni ska göra eller är ni för fokuserade på julafton nu kanske? :D

Jag själv har inge planer på nyår, jag hoppas att jag blir inbjuden till någon fest men jag vet inte. Brukar inte bli det, men i år kanske. Annars kanske det får bli i stallet med några vänner!

Hej hopp galopp!
 
Sv: Nyårsfesten!

Mina och sambons planer ser ut så att vi agerar hundvakter så nära och kära kan vara ute och fira istället! ;)

Inget oss emot dock! Bästa sättet att fira in det nya året enligt oss är nog att vara omgivna av hundar:D
Så det blir bara en fin middag och mys framför brasan för vår del under nyårsafton!
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag ska på en riktig fest, ovanligt nog! :D Jag känner ytterst få personer där, det är inträde och äger rum i en hotellsvit. Känner att detta kan bli mycket spännande. Om inte annat ska det bli extremt spännande att gå i högklackat, det har jag inte gjort på säkert ett år! :D
 
Sv: Nyårsfesten!

Det där låter ju asball! :D

KL

Jag och pojkvännen ska på fest till en av hans vänner med flickvän vilket ska bli jättekul. Har varit oklart fram tills idag men nu är det äntligen bestämt. Ser fram emot att klä upp mig, fixa naglar, smink och hår! :D
 
Sv: Nyårsfesten!

*kl*
Jag firar nyår i London, det blir restaurangmiddag, party på en båt och fyrverkerier vid Themsen!
Och jag längtar som bara den!
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag ska ha kvalitetstid med en jättegravid vän och hennes katt. Vi ska klä upp oss till tänderna och fixa nåt gott att äta, bara hon och jag haha.
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag och pojkvännen funderar på att fly från stan till hans stuga ute i skogen och skippa allt vad nyår heter!
Sjukt överskattad dag!
(Jag har inte haft ett bra nyår på säkert 3-4 år)
 
Sv: Nyårsfesten!

Här ska vi bara vara hemma, har hästarna och hund och vill hålla koll så att dom alla sköter sig. Tänker laga kanongod mat, och bara ha det trevligt, blir säkert något pussel eller sällskapsspel när lillan somnat, lite lagom fartigt ;)
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag och min pojkvän har inga planer än. För egen del så hoppas jag att jag behövs på jobb under dagen i alla fall (nice ob då;)) så kan jag och pv fira lite enkelt tillsammans på kvällen med god mat och så. Det hade funkat riktigt fint om det blev så i år :)
 
Sv: Nyårsfesten!

kl

Jag har inga planer, men ska inte festa iaf. Det blir kanske titta på fyrverkerier iaf, det är fint, tycker jag.


//r
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag hoppas på att kunna sy ihop mitt nyår på allra bästa vis trots att jag drar direkt från ett tolvtimmarspass på jobbet till nyårstillställningen :p Aktiviteten är "parmiddag", men eftersom sambon jobbar hela nyårsnatten, så går jag dit som ofrivillig singel. Jag tror att det blir festligt ändå (om jag lyckas hålla mig vaken till tolvslaget :o).
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag ska göra absolut ingenting :) Får se om jag lyckas hålla mig vaken över tolvslaget, haha. Gör jag det så "firas" det förmodligen genom att titta ut genom fönstret om någon granne har fyrverkeri. Jag gillar fyrverkerier så jag hoppas det, bara inte hundarna blir oroliga men de är coola så det ska nog gå bra :)
 
Sv: Nyårsfesten!

Ja det kommer bli himla intressant det här, så himla långt ifrån min vardag som man bara kan komma! :D Ser också fram emot att fixa till mig! Har du kläder och grejer redan?
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag funderar på att dra till Budapest med en väninna. Får se vad ork och ekonomi säger.
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag jobbar 8-18 sen har jag ingen aning, öppen för förslag helt enkelt! :D
 
Sv: Nyårsfesten!

Coolt! Inte ofta man går på såna fester!

Vi ska fira hos några kompisar på deras gård. Vet inte om vi blir fyra eller sex pers. Vi kommer förmodligen grilla, och kanske har vi fått tag i en badtunna med om vi har tur.
Det blir lilla gänget och djuren :D
 
Sv: Nyårsfesten!

Min nyårfest innebär att jobba ner til Kalmar, sova där och sen jobba hem igen på nyårdagen :p
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag ska äta middag hos några vänner tillsammans med sambon, därefter blir det kvällsfodring i stallet :D
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
904
Senast: Bison
·
Relationer Ja, som rubriken lyder, är det viktigt att komma ihåg och höra av sig när vänner fyller år? Jag fyllde år för några dagar sedan och...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 028
Senast: BernT
·
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 691
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 318
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp