Nyaste inköpet, helt underbart

H

Havregryn

Gcim förbi grabnngården och jag var fast.. hittade det mest underbara täcket av dem alla.. okey jag erkänner hästen skulle inte ha behövt täcket men i alla fall..

får till stallet där min sambo var, fjäskade för honom att vi skulle fara och titta på det.. till slut gick han med på att köpa.. :banana: :banana: :banana:

Ett musse pigg täcke Se bara så fint det är *skrattar*.. diskret men ändå fint musse :)

Kan ju erkänna att små tjejerna i stallet är avensjuka att en stor häsr har ett sånt täcke men inte deras små ponnier =)

Bild_039.jpg


Bild_096.jpg
 
Sv: Nyaste inköpet, helt underbart

Fast så märkvärdigt var det väll inte?
Visst det var väll fint och passade bra på din lika fina häst, men jag tyckte personligen inte att de dära "Musse-mönstren" inte var så väldigt märkvärdiga, eller?
 
Sv: Nyaste inköpet, helt underbart

alltid roligt när man hittar nått som man är nöjd med!
Hoppas du inte betalade för mycket för det, vet många butiker som har reat ut disneytäckena rejält för ingen ville ha dem. :smirk:
Detdär med "mussesömmen" är väl ok, men alla de andra tycker jag är gräsliga :o
 
Sv: Nyaste inköpet, helt underbart

popeye skrev:
Hoppas du inte betalade för mycket för det, vet många butiker som har reat ut disneytäckena rejält för ingen ville ha dem. :smirk:

Vilka butiker då?? Jag vill också ha ju! :)
 
Sv: Nyaste inköpet, helt underbart

Efter att ha jobbat på Disneyland trodde jag att jag hade sett alla prylar som gick med Musse på men jag hade fel :D Fint!
 
Sv: Nyaste inköpet, helt underbart

Det förstår jag, de är ju skitdyra!
För mitt Disney-schabrak med Ior broderat på betalade mamma 500. Det tycker jag är dyrt.
 
Sv: Nyaste inköpet, helt underbart

Men ser du imnte.. det 'r ju sytt musse märket på...
 
Sv: Nyaste inköpet, helt underbart

Ne men det är som de jag gillar.. musse, men diskret.. tycker bara den är så himla fin =) tackar =)
 
Sv: Nyaste inköpet, helt underbart

betalade 885.. var på rea 30%.. inte så farligt pris.. ett regält täcke..
 
Sv: Nyaste inköpet, helt underbart

Notorius skrev:
Det förstår jag, de är ju skitdyra!
För mitt Disney-schabrak med Ior broderat på betalade mamma 500. Det tycker jag är dyrt.


Jag köpte ett för 3 veckor sen för 200kr till min kusins ponny..
 
Sv: Nyaste inköpet, helt underbart

Hmm, konstigt att det var sån skillnad.
 
Sv: Nyaste inköpet, helt underbart

Tror hon menar att hon köpte ett schabrak så billigt. Inte ett täcke.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag använder en kär väns nick så vet ni vem jag är annars så håll det för er själv. Idag hände något som jag inte vet hur det gick till...
2
Svar
26
· Visningar
4 346
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp