Nyheter och förbättringar på annonssidorna

En god vän har hjälpt mig och kanske framförallt er med en del förbättringar på annonssidorna.
För ett tag sedan fixade han till så att "drop-down-boxen" för län på Sök-sidan nu fungerar som den skall.

Nu har han även fixat så att det går att sortera efter län i annons-listan.
Dessutom har han sett till att man kan hoppa direkt till sidan 1|2|3|4 osv i annonslistan.

Detta borde självklart ha funnits i programmet från början, men när personen som gör originalprogrammet inte fixar det så är det tur att man har vänner som ställer upp och fixar till saker på sin semester. :bow:

Hör gärna av er om ni hittar något som inte verkar fungera som det skall på annonssidorna.

Har ni ett anti-banner-program igång så kan det göra så att ni inte ser Lägg in annons-länken, då den innehåller "ad".
Slå av det, eller om det går, ändra inställningar så det tillåter annons-länken.
 
Nu har han även fixat så att det inte längre skall vara något problem för de med anti-banner-program.

Söksidan har förbättrats ytterligare så att samliga kategorier kan väljas, inte bara huvudkategorierna.
Dessutom går det nu att välja flera län, som skall vara med vid sökningen.

Även en del andra buggar och problem har rättats.

Många var missnöjda när de nya annonssidorna lanserades, jag har dock fått ganska få synpunkter om dem på sistone.
 
Kan du hjälpa mig?? Jag kan inte komma in och se annonserna, vad gör jag för fel?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag är det precis 12 år sedan jag lade ut mina första hästrelaterade sidor på nätet. ( Lite om vad som hände i början...
2
Svar
39
· Visningar
6 119
Senast: Freydis
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Fortsättningen på vad som hände i begynnelsen på mina hästsidor ;) 20 juni 1997: Jag har sorterat gamla inlägg i Öppet forum i...
Svar
6
· Visningar
4 384
Senast: Petunia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp