Bukefalos 28 år!

fejko

Trådstartare
Det är krig i Ukraina, elkris i Sverige och vad toppar nyheterna - Sir Väs 🐍 Hoppas han har lite kul på rymmen från sitt tråkiga terrarium.
 
En svensk nyhet som jag undrar över är tjejen från Vetlanda, Tove, som försvann. Mycket märkligt försvinnande som jag hoppas får ett svar någon gång. Tydligen en hästtjej som är häktad misstänkt för människorov.
 
En svensk nyhet som jag undrar över är tjejen från Vetlanda, Tove, som försvann. Mycket märkligt försvinnande som jag hoppas får ett svar någon gång. Tydligen en hästtjej som är häktad misstänkt för människorov.
Undrar också. Har sett alla poliser, brandmän och frivilliga som sökt. Det är inget vi är vana vid i lilla Vetlanda.
Hoppas hon hittas snart för de anhöriga om inte annat.
 
Men är det inte två tjejkompisar som är misstänkta?
Jo, två tjejkompisar sitter anhållna. Många märkliga omständigheter kring dessa två kompisar och vad som egentligen hände efter att dom lämnade klubben. Den ena tjejen har åkt till McDonalds mitt i natten och den försvunna tjejens mobil åkte samma resa, men tove var inte med i den bilen tex. Det var en granne som skjutsade en av dom häktade då hen stötte på henne i trappen vid 3 på natten.
 
BEDC17AA-7E7F-49F4-A700-2D96DA71BD9C.jpeg
 
Jo, två tjejkompisar sitter anhållna. Många märkliga omständigheter kring dessa två kompisar och vad som egentligen hände efter att dom lämnade klubben. Den ena tjejen har åkt till McDonalds mitt i natten och den försvunna tjejens mobil åkte samma resa, men tove var inte med i den bilen tex. Det var en granne som skjutsade en av dom häktade då hen stötte på henne i trappen vid 3 på natten.

Så märkligt alltihopa. De sitter häktade för människorov, på sannolika skäl. Vilket brukar betyda att polisen har lite på fötterna. Otroligt ovanligt att två unga, ostraffade sitter såpass länge med fulla restriktioner utan att börja prata. (Vilket vi iofs inte vet att de inte gjort men hon är ju frf borta iaf).
 
Så märkligt alltihopa. De sitter häktade för människorov, på sannolika skäl. Vilket brukar betyda att polisen har lite på fötterna. Otroligt ovanligt att två unga, ostraffade sitter såpass länge med fulla restriktioner utan att börja prata. (Vilket vi iofs inte vet att de inte gjort men hon är ju frf borta iaf).
Sålde dom henne, undrar jag :(. Ung svensk tjej kan nog tyvärr säljas dyrt inom trafficking.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 605
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 798
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 983
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 116
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Försäkring
  • Bilsätesskydd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp