Nyhetstorka

Kanske inte riktigt på temat? Men tycker det här ofta händer i framförallt mindre lokaltidningars videorepotage. Det finns liksom inte så himla mycket att rapportera om, framförallt inte när det redan finns text. När där jag bor t.ex var det en bil som körde av E4 för ett par veckor sedan. Anledningen? Lite minusgrader, halka, troligtvis sommardäck. Blev en väldigt smärtsam intervju med räddningsledaren

Var det halt?
Kan det vara så att folk fortfarande har sommardäck?
Kommer det fortsätta vara halt?
Finns det risk att fler kör av vägen?
Kommer det bli varmare igen så att det blir mindre halt?
Kan man säga att det var halka som orsakade olyckan?

Det är liksom svårt att fylla en flera minuter lång intervju med något som kan sammanfattas med "bil körde av vägen pga halka"

Lite på temat, kanske?Vill mest ha en ursäkt för att posta det här guldkornet om någon mot förmodan inte skulle ha sett det. En björn har blivit skjuten i skogen, en tjej skickas dit för att rapportera om händelsen.

 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, suttit i dagar och läst här på forumet om avlivning av hundar. Och skriver därför jag vill få era tankar om mitt case. Jag har en...
Svar
14
· Visningar
2 866
Senast: Otherside
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 297
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 276
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var och tog ett nytt test för att kolla mina järnnivåer. Och gissa om min glädje när jag såg att Ferritinet återigen har tagit...
Svar
0
· Visningar
1 377
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sminktråden
  • Hiss och diss del 5
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp