Nyinflyttad sthlmare

FlinkaFinkist

Trådstartare
Har nu bott här en månad, söderom, men jag känner INGEN. Skulle varit roligt om man kunde få lära känna lite nytt folk, få komma sig ut och faktiskt uppleva staden och vad den har att erbjuda i sina former annat än vad jag gör i dagsläget.
Visserligen jobbar jag inte de mest humana tiderna och har det mest osociala jobbet jag dessutom kunde hitta men jag håller på o bli tokig av att komma hem varje dag o stirra in i väggen! :p
okomplicerade tjejer i alla åldrar som gillar att hitta på saker, som får lite galna infall emellanåt, mer än gärna reser en vecka utomlands ibland(har en förkärlek för att fly landet emellanåt) eller bara gå o träna ihop, snacka skit över fika... vad som helst :)
Jag är en ensam sjääääl:bump:
Kan väl passa på o göra det till en mindre "buketräff"grej liksom eller vadsomhelst, tycker bara det vore roligt o komma sig ut o träffa lite folk igen.
 
Sv: Nyinflyttad sthlmare

Skulle med behöva mer polare än de två jag har :P Jag är en ganska så nyinflyttad Stockholmare, har bott här i 1,5 år. Kommer från Växjö :)
 
Sv: Nyinflyttad sthlmare

Jag finns i Sundbyberg! Lär gärna känna flera nya människor. Är 38 år, trebarnsmor, Väktare, Gillar familjen, Solvalla, Sång och resa utomlands. Tänkte dra till Gran Canaria i December med dottern i en vecka sista minuten....
 
Sv: Nyinflyttad sthlmare

Vad tror ni om att försöka hitta en gemensam dag o kanske ta en liten fika o se vad vi är för filurer?:) kanske e trixigt eller på tumanhand eller nått.jag är iaf öppen för förslag:)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fyller jämnt om ett par månader o hade tänkt att antingen åka utomlands eller ha en fest. Varken resan jag vill göra eller festen...
2
Svar
26
· Visningar
1 736
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 409
Senast: vtok
·
Skola & Jobb Som en del utav er vet om så tittar jag lite efter nya jobb, och hade en tråd för inte så länge sedan om löneanspråk. Efter lite...
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: kolblakkur
·
Relationer Som rubriken lyder, jag är nyinflyttad till Stockholm för att göra min masterutbildning. Jag flyttade in till min pojkvän som kommer...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp