Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
... imorgon har jag varit nykter i en vecka.
Det må låta fjuttigt, men är stort för mig. Har fått ta omväg hem efter jobbet då jag känt sug. Har även börjat träna igen, vilket hjälper mot tankarna osv.

Ikväll hade jag verkligen velat ha vin.
E var förbi, och vi avslutade allt, hur mycket tårar kan kroppen producera egentligen :(

Vet ju att vinet inte gör det bättre, men det dämpar för stunden iallafall.
Det känns rent utsagt SKIT.
 

Den där veckan är strongt gjort, heja!

Och vad gäller trasslet med E så tror jag, när du så småningom får distans till det här senaste året, att han var någon du drogs till för att du mådde dåligt och i brist på annat. Jag tror att du kommer att vara nöjd över att ni faktiskt bröt nu.
 
Den där veckan är strongt gjort, heja!

Och vad gäller trasslet med E så tror jag, när du så småningom får distans till det här senaste året, att han var någon du drogs till för att du mådde dåligt och i brist på annat. Jag tror att du kommer att vara nöjd över att ni faktiskt bröt nu.

Tack. Det känns befriande på något sätt, och jag har varit piggare/fräschare.

Jag hoppas du har rätt i det :heart
 
Jag tänker att du verkar vara så rolig och härlig, det är fantastiskt att läsa att du försöker styra upp ditt mående. Det är inte lätt att inse att man borde göra något och det är fasen inte lättare att göra det! Heja dig! Jag försöker påminna mig att ganska ofta blir det sämre innan det blir bättre, oavsett om det är små eller stora struggles. Kram
 
... imorgon har jag varit nykter i en vecka.
Det må låta fjuttigt, men är stort för mig. Har fått ta omväg hem efter jobbet då jag känt sug. Har även börjat träna igen, vilket hjälper mot tankarna osv.

Ikväll hade jag verkligen velat ha vin.
E var förbi, och vi avslutade allt, hur mycket tårar kan kroppen producera egentligen :(

Vet ju att vinet inte gör det bättre, men det dämpar för stunden iallafall.
Det känns rent utsagt SKIT.
Bra kämpat och fortsätt kämpa emot! :up::)
 
Tack alla :heart
Jag lägger rätt mycket på mig själv just nu, eller ja, alkoholen. Det är de gånger jag druckit det blivit kaos med mig och E.

Har inte riktigt varit mig själv när jag druckit.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Öppet brev till dig tidigare helt friska person mellan 20-40 år. Har du hosta? Feber? Känns det tungt att andas? Då kan du har...
2
Svar
28
· Visningar
4 999
Senast: CarEr
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det känns som att jag är inne på själva upploppet av mitt råkat-engagera-mig-i-förmånga-aktiviteter-på-samma-gång – rejs. Jag har...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
674
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp