Nytillkommet facebookfel

mandalaki

Trådstartare
Senaste veckan har jag fått ett irriterande fel på facebook, på både iphone och ipad: när jag får avisering om en tråd jag följer i en grupp och klickar på aviseringen så kommer jag inte till den nya kommentaren eller ens till tråden. Jag kommer till översta delen av gruppens förstasida.

Någon mer som har detta?
 
Händer mig med ibland, ibland hjälper det att klicka på aviseringen en gång till så hamnar man rätt.
 
Alltså fb är väl fler fel än rätt.
Det du berättar händer så ofta till det så har vi
Man får svar på sina inlägg men inga aviseringar.
Man får aviseringar trots inga svar
Man får aviseringar om privata meddelanden men inga nya meddelanden.Det fb tycker är nytt är flera dagar gammalt (och givetvis läst)
Man får nya privata meddelanden men inga aviseringar
osv i all oändlighet.
Om fb inte vore så stora och man behöver skiten så skulle jag lämna dem direkt.
 
Alltså fb är väl fler fel än rätt.
Det du berättar händer så ofta till det så har vi
Man får svar på sina inlägg men inga aviseringar.
Man får aviseringar trots inga svar
Man får aviseringar om privata meddelanden men inga nya meddelanden.Det fb tycker är nytt är flera dagar gammalt (och givetvis läst)
Man får nya privata meddelanden men inga aviseringar
osv i all oändlighet.
Om fb inte vore så stora och man behöver skiten så skulle jag lämna dem direkt.
Jag håller med. Fb fungerar väldigt dåligt och det är lika illa på både dator och mobil.
Häromdagen stod det att jag hade gjort ett inlägg vars bilaga hade tagits bort. Jag hade inte gjort något inlägg alls den dagen.
Vid ett annat tillfälle togs ett inlägg bort helt utan orsak. Jag vet inte om man brukar få meddelande om man lägger upp något som strider mot deras regler men det fick jag inte och inlägget fick vara kvar när jag la in exakt samma inlägg igen. Inlägget handlade varken om djur eller något stötande och inga bilder fanns så varför det försvann vet jag inte.
Just nu har jag fyra nya aviseringar men något nytt finns inte bland dem. Det fb anser är nytt är tre dagar gamla aviseringar i det här fallet. De nya aviseringarna som faktiskt finns aviseras inte alls just nu.
Ibland kommer inga inlägg alls upp utan det står att jag ska lägga till vänner för att komma igång.
Några säljgrupper är jag inte med i. Hopplöst när aviseringarna är fel, man hamnar på fel ställe när man klickar på dem eller inte får några aviseringar alls.
Ofta får jag inga aviseringar på messenger heller varken på mobilen eller på datorn och lika ofta finns det aviseringar men inga meddelanden. Det är verkligen lite hipp som happ.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 326
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 247
Senast: MiniLi
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 603
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag har en fundering angående diagnos och feldiagnosticering. När jag var runt 12 blev fick jag diagnosen autism samt en ovanlig och...
Svar
15
· Visningar
1 522
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp