Bukefalos 28 år!

Nytt annonssystem?

lilstar

Trådstartare
Det här med slumpmässiga blåmarkerade ord som döljer en annons är askasst! Det är fult och jobbigt att man hela tiden råkar röra musen över ett sånt ord och därmed får upp en ruta som döljer det man vill läsa. Dessutom tror man att det är en länk som hör till inlägget :mad:
Bort med det!
 
Sv: Nytt annonssystem?

Jag skulle rekomendera dig att söka igenom din dator efter virus eller liknande. Det finns nämligen inga blåmarkerade ord i annonserna.
Jag hade samma problem vid ett tidigare tillfälle och det visade sig vara virus.

lillebill,moderator
 
Sv: Nytt annonssystem?

fanfanfan det skulle ju förklara varför det går så jädra segt också.
Tack så mycket och förlåt Gunnar :o
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 991
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Jag ska riva en väg mellan kök och vardagsrum samt ta bort garderoberna i vardagsrummet i min sommarstuga. Eftersom det inte finns golv...
Svar
18
· Visningar
2 488
Senast: Daff
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 284
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 921
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Högtalare
  • Byta nackstöd på bil
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp