Nytt forum önskvärt???

Alexandra_W

Trådstartare
Jag tycker det är kul att räkna foderstater och gör det gärna åt andra (dock i perioden).

MEN, det här forumet svämmar över av "Kan ni hjälpa mig räkna foderstat åt min häst"-trådar. Det gör att andra trådar lätt - och snabbt - puttas "utom synhåll" och får (inbillar jag mig) färre svar än de skulle få annars.

Så, kanske man kunde skapa ett "Foderstatsforum" där man kan posta om just frågor som:

Är den här foderstaten bra?
Hjälp mig med foderstat?
Vad har föl/min häst för behov?

Etc.

Och här hamnar då frågor om specifika fodersorter, fodringstider, beteenden vid foder, hur man lurar i kräsna föl sin mat *s* och så vidare?
 
Jo det vore bra! Och isf kunde det ligga en nålad tråd högst upp, med ett "forumlär" med alla de uppgifter man behöver, så man slipper fråga följdfrågor hela tiden! ;)
 
För de som blir förvirrade nu när tråden flyttas, så är det Foder-forumet jag talar om, jag la tråden där först.

men, vem fixar ett nytt forum då?
 
Ja jag lägger min röst på det också. är faktiskt hjärtligt trött på alla dessa "samma" frågor..
Låt ett nytt forum födas..........
 
En mycket vettig idé håller helt med foderforumet är väldigt homogent med överväldigande del bara foderstaträkningar oftast samma frågor.
 
Men om ni låter bli att svara så tröttnar väl folk på att lägga in dessa trådar. Dessutom lär ju dessa snabbt skjutas bakåt om de inte får svar :angel:
 
Men det är väl dumt att låta bli att svara också när det finns folk som uppenbarligen inte har en aning om vad, hur mycket etc deras hästar ska ha? Tycker det är jättebra att man (förhoppningsvis iaf) skulle kunna få hjälp här om man hamnar i knipa.
 
det vore jättebra om det fanns ett färdigt formulär och på ett särskilt ställe. Tycker inte att Freefarm fungerar så särskilt bra.
 

Liknande trådar

Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
30 734
Bukefalos Med tanke på den senaste tidens turbulens på Buke känns det ganska nödvändigt med en uppdatering av FAQ och regler. Vill mod/Gunnar...
Svar
19
· Visningar
2 654
Senast: SiZo
·
Övr. Barn Hej kloka medsystrar. Jag känner mig helt slut som förälder, maka och människa. Just nu går den mesta av min energi åt till att gå upp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
16 756
Senast: Sar
·
Äldre På ett annat forum jag skriver på ibland, ett mindre vetenskapsinriktat, var det för ett tag sedan en diskussion kring om det skulle...
78 79 80
Svar
1 583
· Visningar
84 039
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp