Nytt forum

L

L_G

Hej, jag undrar om man skulle få ett forum där man efterlyser hästar m.m? Tycker den andra länken som är vid annonserna inte syns så bra och det är inte många som tittar där..
Mvh L_G
 
Sv: Nytt forum

Det kunde väl vara en idé, eftersom det är många här inne på forumet som lägger in efterlysningar, å man får hänvisa till annonssidorna, där som du säger inte så många tittar.
 
Sv: Nytt forum

Jag tycker oxå att det skulle vara bra med ett "efterlysnings-forum"
 
Sv: Nytt forum

Ja, en bra idé tycker jag. Ett efterlysningsforum, där man kan efterlysa både människor och djur.
 
Sv: Nytt forum

Jag snälla - jag vill ha det nu!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag oroa mig jätte mycket för min f d häst!!!! Hon som jag sålde honom till svara inte längre på telefonen!!!
Så snälla - nu!!!!!!!!!!!!! :bow: :bow:
 
Sv: Nytt forum

Vem pratar man med om att få ett forum om efterlysningar? :confused:
 

Liknande trådar

Tjatter Hej! Vi är ju på ett diskussionsforum så jag undrar vad ni tycker kännetecknar en bra diskussion, både i person och på nätet. Är det...
Svar
2
· Visningar
260
Senast: Dentaku
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 512
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
987
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
14
· Visningar
1 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp