Nytt prefix på Hundsidan?

Scata

Trådstartare
Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på hästsidan?
Enbart för att vara extra tydlig med trådarnas inriktning, det börjar bli jobbigt när dessa trådar ska ifrågasättas gång på gång i helt felaktig inriktning, för att till slut bli låsta eller folk bannas.
 
Som jag förstår det har tråden det handlar om redan ett lämpligt prefix.

Om det som jag tror i detta fall snarare handlar om att man anser att en användare har ett dåligt beteende, handlar det snarare om att rapportera inlägg som är över gränsen så att vi får ta ställning till om det handlar om regelbrott.

Att lägga till eller byta namn på prefix lär inte hjälpa mycket.

Hästforumen har inget övrigt-prefix vilket egentligen är bra men jag tror det för mig känns troligare att jag tar bort Gnägg än att jag lägger till liknande under Hund och Katt där det nu finns ett övrigt-prefix som kan användas för trådar som inte passar under de andra prefixen.
 
Som jag förstår det har tråden det handlar om redan ett lämpligt prefix.

Om det som jag tror i detta fall snarare handlar om att man anser att en användare har ett dåligt beteende, handlar det snarare om att rapportera inlägg som är över gränsen så att vi får ta ställning till om det handlar om regelbrott.

Att lägga till eller byta namn på prefix lär inte hjälpa mycket.

Hästforumen har inget övrigt-prefix vilket egentligen är bra men jag tror det för mig känns troligare att jag tar bort Gnägg än att jag lägger till liknande under Hund och Katt där det nu finns ett övrigt-prefix som kan användas för trådar som inte passar under de andra prefixen.
Äsch då. Jag ville att det skulle bli tydligare.

Visst kan man rapportera, men det är svårt att veta var gränsen går i början och sen spårar det... ja du vet ;)
 
Just tråden det handlade om denna gång hade rätt prefix och ett tydligt prefix, så det hade inte blivit tydligare, den är i mitt tycke inte alls en trams/gnägg-tråd.

Rapportera så får vi ta ställning. Det är inte så mycket lättare för oss men det ökar chansen att vi åtminstone ser inlägget.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 987
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 699
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 010
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 451
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp