Bukefalos 28 år!

Nytt virus?

rock_89

Trådstartare
Min stackars lilla dator har fått VIRUS, som verkligen är svårt att bli av med. För 3 dagar sedan så fick jag en fil skickad till min msn och så stog det något i stil med "jag naken ". Jag accepterade bara för jag trodde de va korten från stranden där 4 av mina killkompisar står naken och håller för det mellan benen. Jag accepterar aldrig annars om jag inte vet 100% säkert att det inte är nått skit.

Iallafall.. jag blir inte av med det hur mycket jag än "virussöker".

Varje gång jag går in på msn så blir datan så sketans seg och så skickas filen runt till alla kontakter och så skrivs det olika saker som "look at me :o ", "its me :cool:" "ME!!".. mm ..

Nu vågar jag inte va inne på msn..


Var på er vakt! Är det någon som vet vad det är och hur jag blir av med det? Har antivirusprogrammet avast.. kan tilllägga att jag va utan det ca 3 veckor och fixade tillbaka det efter jag fick de där viruset..
 
Sv: Nytt virus?

*kl*

Vill bara passa på att höja en varningens finger för att vara och greja i felsäkert läge om man inte vet exakt vad man håller på med (vet att många tipsar om att vara och ta bort filer i felsäkert läge, speciellt när det gäller detta virus).
Men blir det fel så kan man slå ut internet "plugg", moderkort, processor och hela alltet och då hjälper det inte bara med att stänga av/starta om datorn så är allt bra igen utan då måste man vara inne i felsäkert läge för att kunna fixa till det igen och det är inte alltid så lätt.
Men som sagt, vet man vad man gör så är det ju inga problem ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler sen jag flyttade hem över sommaten från min pluggort så skrev jag på msn "åter på msn i augusti, sommarlov" sedan fick jag mail från en...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: Miagi
·
IT & mobiler Vill varna er alla för ett virus som sprids via msn just nu,det heter w32.Trats!Info.Kommer som en fil,kommer ej ihåg vad det stod...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: Solsidan
·
IT & mobiler Jag har fått någon jävla skit på min dator och jag vet inte vad jag ska göra, snälla hjälp mej!!!!!!! Fick något av någon på MSN...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: Elftor
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
3 020
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp