Och så var det kattungebilder igen!

loveponies

Trådstartare
Ni slipper inte undan! ;) :D
Idag är ju bebisarna 3 veckor, och så här ser de ut nu:

Marzipan
Marzipan
Marzipan igen
Marzipan och "låtsas-pappa" Chivas (eller halv-kusin, som han egentligen är...)

Mums-Mums
Mums-Mums
Mums-Mums

Marshmallow
Marshmallow igen
Marshmallow

Jag lade upp dem på sängen vi har i kattungerummet, på en filt som råkar vara Chivas favoritplats. Han var såå söt med bebisarna, tvättade dom i rumpan och allt! (Fast han hade inte lika bra snits på det som Sammi, så det spilldes lite... :crazy:). Marzipan tyckte att Chivas päls var såå mysig att borra in sig i! :D :love:
Förr har Chivas varit nyfiken på bebisarna, men om de kommit för nära så har han backat undan, men inte idag!
 
Helt enkelt bara SÅÅÅÅÅÅÅ ljuvliga! Finns inget sötare än kattungar. Längtar till det är dags för nästa kull, det svåra är att göra av med dem. Har inte vant mig än efter drygt 20 år, tvärtom tycker jag. Funderar på att sluta istället pga.separationsångest!
 
åååå vill också ha!! :love:

När Marzipan är tillräckligt gammal kommer jag förbi och rövar bort h*n ;):banana:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är alla kattungerna utflugna... Marshmallow åkte vi med i tisdags och mötte hans köpare i Söderköping (hon körde ända från Blekinge)...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jaha då var det dags för lite bildterror igen då! :D Kattungarna är ju 2 veckor idag, så då har jag tagit nya bilder på dem allihopa...
Svar
18
· Visningar
1 079
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp