Bukefalos 28 år!

Också missat vacc. datum!!

miss_kala

Trådstartare
Skulle ha fixat stelkrampssprutan före feb. Det var då 3 år sen senaste. Men glömde så klart..! Har redan gjort om grundvacc. och hoppas slippa göra det igen!

Är det för sent eller kan jag göra det nu!?

//Miss Kala\\
 
Den kan du lugnt ta framöver, 3 år är en rekommendation.. inget krav :)
 
Precis. Vaccinera dock så fort du kan. Normalt sätt täcker en tetanus vaccination mer än 3 år, men man rekomenderar att vacc vart 3:e år just för säkerhetsskull.
 
Åh va skönt, tack båda två!!!! :bow: Fick ångest vid tanken på att behöva göra om grundvacc en gång till!! :crazy:

Kramar

//Miss Kala\\
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 516
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 647
Senast: MML
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 539
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Hej! Då jag försökt att läsa mig till att hitta till mitt ”problem” men hittade inget som riktigt stämde in på mitt dilemma. Här är lite...
Svar
9
· Visningar
1 766
Senast: Joro253
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp