Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fick med ett sånt när jag köpte pållan.. Ett tåligt täcke. Har inte läckt överhuvudtaget. Lagom varmt när det är runt 10-15grader kallt.. över det behöver mitt sto dubbla täcken..
Passformen är rätt bra. Lagomt i storleken. Lite trångt i bogen kanske, får knäppa spännena rätt långt ut. Hästen som har det är rätt bred, och det sitter hyfsat.
Inga skav eller sådant av det och innefodret är sådär lite ulligt på något sätt. Mjukt.
Fast det är svårt att få rent från hästhår på insidan pga. materialet.
Hundavel & Ras Den ovanligaste rasen jag stött på (speciellt ur ett svenskt perspektiv) är nog Français tricolore. Jakthund som används för att jaga i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.