Ödets nyck... Vad är oddsen?!

Det blev resväsketricket på restaurangen :D Jag gick dit 45 min innan vi hade bokat bord och bad dem gömma min resväska, som de sedan rullade fram tillsammans med notan. Tog ett tag innan pappa kunde säga något annat än "va?" och "hur?" :laugh:

Innan dess hade restaurangen överraskat med en gratis efterrätt som kom med tomtebloss och ljus i, så det blev två överraskningar till priset av en!

Nu ska vi snart gå ombord på flyget och på flygplatsen hämtar mamma upp oss, vilket också blir en liten överraskning eftersom vi alltid brukar ta tåget.

Tror det får räcka med överraskningar för ett tag efter att min bror dyker upp imorgon... ;)

Jag var för övrigt SÅ nära på att försäga mig under lunchen, typ 10 minuter innan allt avslöjades, men jag lyckades rädda situationen (fast pappa sa i efterhand att han tyckte det verkade lite konstigt det jag sa :o). Kul om jag hade förstört det då liksom!
 
Det blev resväsketricket på restaurangen :D Jag gick dit 45 min innan vi hade bokat bord och bad dem gömma min resväska, som de sedan rullade fram tillsammans med notan. Tog ett tag innan pappa kunde säga något annat än "va?" och "hur?" :laugh:

Innan dess hade restaurangen överraskat med en gratis efterrätt som kom med tomtebloss och ljus i, så det blev två överraskningar till priset av en!

Nu ska vi snart gå ombord på flyget och på flygplatsen hämtar mamma upp oss, vilket också blir en liten överraskning eftersom vi alltid brukar ta tåget.

Tror det får räcka med överraskningar för ett tag efter att min bror dyker upp imorgon... ;)

Jag var för övrigt SÅ nära på att försäga mig under lunchen, typ 10 minuter innan allt avslöjades, men jag lyckades rädda situationen (fast pappa sa i efterhand att han tyckte det verkade lite konstigt det jag sa :o). Kul om jag hade förstört det då liksom!
:banana: Åh vad härligt! :love:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 809
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 239
Senast: MML
·
Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: manda
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 919
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp