Ögonfransar

Glöm inte att man normalt tappar ca 5 st fransar på varje öga varje dag. Och en ”normal” människa ha ca 100 st fransar på varje öga. Dvs på 6-8 veckor har du tappat alla fransar och fått nya. Tror att många människor inte tänker på detta när de klagar på olika typer av behandlingar.

Jag har extensions. Så värt det. Vet inte när jag ens sminkade mig ordentligt sist och jag ser alltid pigg och fräsch ut i jämförelse med hur jag ser ut utan fransar.

Jag har korta (5-11 mm i ett svep) volymfransar, då jag är ute efter färgen inte längden. Ser ungefär likadana ut tills jag förnyar tack vare att volymen. Det är väl den enda utgiften här hemma som jag är okej med att ha. 😁
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 684
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 079
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 500
Senast: krambanan
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 201
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp